Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Sinds kort ben ik weer terug in Nederland, na een jaar in Canada gewoond te hebben en daar een Canadees nummer gehad te hebben. Ik heb een Android 2.1 telefoon en heb hier mijn Nederlandse Vodafone SIM in gedaan. Echter, nu staan nog steeds alle nummers in de Canadese manier van noteren, in plaats van Nederlandse netnummers te herkennen. Ook als ik een nieuw nummer toevoeg, wordt het automatisch in de Canadese manier toegevoegd. Dus als ik een 06-nummer toevoeg, wordt dit toegevoegd in het formaat (XXX) XXX XXXX.

Waarschijnlijk is dit heel simpel ergens een locatie-verandering die ik moet invullen, maar waar? Ik heb wel al gevonden dat als ik de taal van mijn telefoon aanpas naar Nederlands, dat de nummernotatie wel goed gaat. Ik wil echter mijn telefoon in het Engels houden maar de Nederlandse notatie gebruiken. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:59

Ibex

^^ met stom.

Je moet kiezen voor UK engels en niet voor US engels. Dit heeft hier althans geholpen :).

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ibex schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 21:54:
Je moet kiezen voor UK engels en niet voor US engels. Dit heeft hier althans geholpen :).
Inderdaad, geniaal! Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 12:56
Stoorde me er niet aan, maar had ook het probleem, dus bedankt :)