• ThinClientQ
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-11 19:50
Hallo,

Ik heb hier 2x The Burning Crusade liggen van toen ik nog WoW speelde.
Volgens mij heb ik de CD Keys nooit gebruikt, kan ik dit controleren?

Zit al enige tijd te googlén, maar kom alleen hacks en cracks tegen.

Danku

• o0oPhreako0o
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-03-2018
Je kan een nieuw account aanmaken, en je cd-keys proberen te registreren. Maarja, als
je ze nog niet had gebruikt, dan heb je er hierna ook niets meer aan :P

Of, je belt even de blizzard support line. Mischien kunnen die je helpen.

#phreak

• ThinClientQ
o0oPhreako0o schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:02:
Je kan een nieuw account aanmaken, en je cd-keys proberen te registreren. Maarja, als
je ze nog niet had gebruikt, dan heb je er hierna ook niets meer aan :P

Of, je belt even de blizzard support line. Mischien kunnen die je helpen.
Het zijn beide collectors editions die een collega wilt overkopen. ... Lijkt me sterk dat Blizzard me daarmee wil helpen?

• Jokuh
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:47
Gewoon samen met die collega proberen lijkt mij de best optie.

• ThinClientQ
Jokuh schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:09:
Gewoon samen met die collega proberen lijkt mij de best optie.
Hij wilt ze graag als collectors item houden... Maar wel als ze alleen werken :D

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online
ThinClientQ schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:12:
[...]

Hij wilt ze graag als collectors item houden... Maar wel als ze alleen werken :D
Begrijp het niet helemaal denk ik, hij wilt een nog niet geregistreerde collectors edition.... om die als niet geregistreerde collectors edition te behouden?

Ik weet dat er mensen zijn welk graag collectors dingen verzamelen nog ingepakt in plastic etc. Maar als het al geopend is, wat doet het er dan verder nog toe of de serial al gebruikt is of niet? :p

• ThinClientQ
psychodude schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:00:
[...]

Begrijp het niet helemaal denk ik, hij wilt een nog niet geregistreerde collectors edition.... om die als niet geregistreerde collectors edition te behouden?

Ik weet dat er mensen zijn welk graag collectors dingen verzamelen nog ingepakt in plastic etc. Maar als het al geopend is, wat doet het er dan verder nog toe of de serial al gebruikt is of niet? :p
Achja, sommige mensen he :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:30

DeTeraarist

#Boots2Asses

Collectors Editions bevatten ook wel eens digitale goodies. Zou zo maar kunnen dat er bij WoW bijvoorbeeld een mount of pet bij zit die je nergens anders kunt krijgen. Maar dan moet er wel een ongebruikte key zijn natuurlijk.

En dat is een kwestie van uitproberen(op je collega's account). Doet de key het niet meer, dan heb je hem al wel gebruikt, heeft niemand er nog wat aan behalve jij. Werkt ie wel, kun jij cashen en kan je collega verder spelen(of met een mount patsen ofzo :p)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 07-10 21:25

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik ga er van uit dat die collega de Burning Crusade CEs wil over kopen om zo weer met winst door te willen verkopen. Maar goed, daarover blijven ouwehoeren heeft de vraag nog niet op gelost.

Ik denk dat je het best contact kan opnemen met Blizzard Support. Geloof niet dat je op een andere manier er achter kan komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bnbaz
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Omdat dit een probleem/vraag betreft krijgt het topic een schopje naar Spielerij - Problemen & Vragen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 10:53

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

De collector's edition van Burning Crusade heeft ingame volgens mij geen toegevoegde waarde meer. Er is bij de productie een fout in de serials geslopen waardoor de CE serials niet anders zijn als de retail serials.

Om toch de bonus te krijgen moest je verschillende items van de CE opsturen: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/activatepet.htm

ik meen mij te herinneren dat blizzard hier een tijdslimiet aan gebonden had (X maanden na release), maar op bovenstaande pagina kan ik het niet vinden, wellicht dat Blizzard Support je dit ook kan vertellen. :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee