Xbox 360 stiller of niet?

Pagina: 1
Acties:

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 17:48
Xbox 360 stiller?

Op de eerste pagina staat onderaan 'verbruik' krijg ik dan een tabel met DBa te zien.
Op de 2de agina bij 'geluid' krijg ik het verbuik te zien..

Misschien even die 2 tabellen omdraaien :p ?

Edit:/ het klopt wel maar het kopje 'verbruik' is gewoon niet echt logisch, als je dan een tabel me DBa krijg van geluid dus.. Mijn excuses!

[ Voor 25% gewijzigd door alaintje op 17-07-2010 10:52 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:56
Zelfde artikel:

In het artikel staat dat de PS3 Slim officieel de naam 'Slim' draagt (in tegenstelling tot de nieuwe Xbox 360 Slim). Dat is onjuist.

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Er wordt overigens nergens aangegeven over welke revisies van de PS3 het gaat (er zijn meerdere revisies van zowel de Fat als de Slim).

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zou het niet logischer zijn om de tabel van de geluidsmetingen onder het kopje "Geluid" te plaatsen? :)

Verwijderd

In de conclusie wordt gesuggereerd dat bij video de PS3 stiller is
De console is weliswaar niet zo stil als de PlayStation 3 Slim, maar zeker bij het spelen van games is het verschil tussen de Xbox 360 en de PlayStation 3 beduidend kleiner geworden. Bij het afspelen van films, waarbij vaker stiltes vallen dan bij het spelen van games, is het verschil echter nog wel degelijk merkbaar,
maar in de tabel is de valhalla de stillste bij video.
Of de tabel is onjuist of de conclusie van het artikel

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:48:
In de conclusie wordt gesuggereerd dat bij video de PS3 stiller is

[...]
maar in de tabel is de valhalla de stillste bij video.
Of de tabel is onjuist of de conclusie van het artikel
Dan kijk jij scheef, er staat toch echt PS3 Slim 37 db(A) en Xbox 360 Valhalla 40,2 db(A) bij video ;)

The devil is in the details.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
De PlayStation 3 die in de volksmond Slim heet, wordt door Sony inderdaad niet zo aangeduid. Al maakt Microsoft echt bezwaar tegen het gebruik van het woord Slim en Sony niet. Maar ik heb de tekst aangepast om duidelijk te maken dat ook Sony de term Slim zelf niet gebruikt. Verder heb ik geluidstabel verplaatst naar de tweede pagina, wat inderdaad wat logischer is.

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Ik vraag me nog steeds af welke revisies van de PS3 er juist gebruikt zijn. Er zit een groot verschil tussen het energieverbruik van 90 nm of 45 nm.
Pagina: 1