Toon posts:

Beste .rar open programma

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik weet dat er veel .rar open programmatjes zijn, maar welke is nou het beste?!

Verwijderd

http://www.7-zip.org/ had je zelf ook wel kunnen vinden...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:23
Alleen 'beste' bestaat niet.. wat is 'beste'?

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Kijk vooral even in welk forum je dit bericht plaatst ;).

Anyhow, ik gebruik MacPAR nog naar volle tevredenheid. Heel af en toe een reminder dat het geen freeware is, maar dat is ook het enige nadeel wat ik kan vinden in het gebruik.

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 21:37
De offciële versie (Win)RAR van RAR Lab.

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
Ik gebruik zelf het freeware programmaatje UnRarX.
Heel eenvoudig programma dat rars uitpakt op de plaats waar de rar stond (in een mapje)

[ Voor 8% gewijzigd door Adion op 16-07-2010 23:31 ]

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

• Coevorden
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-01 22:24
Ik gebruik IZArc. Helemaal gratis en aardig lange lijst met extenties werden bij de installatie weergegeven dus dat zit ook wel goed.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Deze vraag kun je eenvoudig zelf beantwoorden door nl. te zoeken via Google naar mac os x rar en alle programma's die je daar vindt uit te proberen. Welke je het beste bevalt is het beste .rar open programma.

Mocht je dit wel gedaan hebben, maar kwam je er niet uit dan is het handig om dit de volgende te vermelden in je topicstart. We verwachten hier op GoT enige mate van eigen inzet, dat mensen eerst zelf een antwoord op hun vraag proberen te vinden en GoT niet gebruiken als helpdesk waar ze ieder vraag kunnen neergooien. Voordat je een nieuw topic opent zou ik je willen aanraden om Het algemeen beleid #topicplaatsen nog 'ns goed door te lezen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.