Alleen 'beste' bestaat niet.. wat is 'beste'?
Kijk vooral even in welk forum je dit bericht plaatstVerwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:22:
http://www.7-zip.org/ had je zelf ook wel kunnen vinden...
Anyhow, ik gebruik MacPAR nog naar volle tevredenheid. Heel af en toe een reminder dat het geen freeware is, maar dat is ook het enige nadeel wat ik kan vinden in het gebruik.
De offciële versie (Win)RAR van RAR Lab.
Ik gebruik IZArc. Helemaal gratis en aardig lange lijst met extenties werden bij de installatie weergegeven dus dat zit ook wel goed.
Deze vraag kun je eenvoudig zelf beantwoorden door nl. te zoeken via Google naar mac os x rar en alle programma's die je daar vindt uit te proberen. Welke je het beste bevalt is het beste .rar open programma.
Mocht je dit wel gedaan hebben, maar kwam je er niet uit dan is het handig om dit de volgende te vermelden in je topicstart. We verwachten hier op GoT enige mate van eigen inzet, dat mensen eerst zelf een antwoord op hun vraag proberen te vinden en GoT niet gebruiken als helpdesk waar ze ieder vraag kunnen neergooien. Voordat je een nieuw topic opent zou ik je willen aanraden om Het algemeen beleid #topicplaatsen nog 'ns goed door te lezen.
Dit topic gaat in ieder geval op slot.
Mocht je dit wel gedaan hebben, maar kwam je er niet uit dan is het handig om dit de volgende te vermelden in je topicstart. We verwachten hier op GoT enige mate van eigen inzet, dat mensen eerst zelf een antwoord op hun vraag proberen te vinden en GoT niet gebruiken als helpdesk waar ze ieder vraag kunnen neergooien. Voordat je een nieuw topic opent zou ik je willen aanraden om Het algemeen beleid #topicplaatsen nog 'ns goed door te lezen.
Dit topic gaat in ieder geval op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()