Na de warme periode van de afgelopen dagen had mijn oude videokaart (Asus EN8500GT Silent/HTP/256M) het iets te warm gekregen
. Vanaf dat moment kreeg ik alleen nog maar groene strepen door mijn beeld en BSODs. Dus ik besloot de videokaart (op goed geluk, want ik denk daar zal het wel aan liggen) te vervangen door een andere (Sapphire HD 5670 512MB GDDR5 PCI-E) die ook in mijn moederbord past (Gigabyte GA-M55S-S3).
Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb inmiddels weer prima beeld, maar er is iets vreemds aan de hand tijdens het opstarten. Als ik de PC aan zet hoor ik een klikkend / schakelend geluid (alsof de voeding aan/uit gaat). Dit gebeurd ongeveer 4 keer, daarna komt een piep uit de PC-speaker (zoals vroeger ook gebeurde bij inschakelen) en start de PC door. Verder is er tijdens gebruik niets te merken.
Weet iemand waar dit klikken vandaan komt en of ik me zorgen moet maken of het gewoon kan negeren?
Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb inmiddels weer prima beeld, maar er is iets vreemds aan de hand tijdens het opstarten. Als ik de PC aan zet hoor ik een klikkend / schakelend geluid (alsof de voeding aan/uit gaat). Dit gebeurd ongeveer 4 keer, daarna komt een piep uit de PC-speaker (zoals vroeger ook gebeurde bij inschakelen) en start de PC door. Verder is er tijdens gebruik niets te merken.
Weet iemand waar dit klikken vandaan komt en of ik me zorgen moet maken of het gewoon kan negeren?
2.160kWp Zuid-West: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52262&sid=47507