Toon posts:

Sony Vaio z12 is het een refurb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vandaag blij mijn Sony Vaio z12 opgehaald.
Doos was gesealed, maar zag er niet zo nieuw uit.
Laptop uitgepakt en aangezet. Ik verwachte een welkom scherm, maar helaas kreeg ik een bericht dat de computer in recovery mode zat en dat alles geformateerd zou worden en opnieuw geinstalleerd.
Toen begon ik echt te twijfelen of dit wel een nieuwe laptop was, of een refurb/gebruikte is.

Wie kan mij hier meer over vertellen. Ik ga natuurlijk niet de volle mep betalen voor een refurb laptop.

Alvast bedankt.

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-12 09:19
Waar heb je de laptop opgehaald? Ik zou als ik jou was de laptop nog even goed controleren op eventuele gebruikers schade, al is het maar klein zodat je het aan kan tonen. Je kunt dus niet in Windows komen? Anders zou je logs op kunnen vragen met data. (Ik roep maar wat)

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25
Als de laptop van de Media Markt komt kan het kloppen, die schijnen zelf zegels van Sony te hebben. De rest heeft dat zo goed als zeker niet, dus zolang die gesealed is hoort hij normaal gesproken gewoon nieuw te zijn.

Sowieso hoort hij inderdaad niet te beginnen over formatteren oid, hij hoort te beginnen bij de keuze voor de taal(Engels of Nederlands) en dan door te starten met het aanmaken van de users.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem via Expert.
Die gaan er trouwens alles aan doen om dit te fixen en ik denk dat het niet hun schuld is.
Zij hebben hem via de distributeur. Wel raar dat het 2 dagen geleden nog 3 weken zou duren en 1 dag later was hij er!
De laptop lijkt mij een refurb. Het duurde 45 min voordat alles weer hersteld was en toen kwam pas het begin scherm.
Alles werkt nu wel, maar ik voel me toch ge#$@!#. Ik breng dat ding hoe dan ook terug en Sony moet wel met heel wat goeds komen wil ik nog een laptop van hun kopen. Vind het wel jammer. Ik had liever met een smile achter deze laptop willen zitten.

Cheers.