Cisco IOS betaling

Pagina: 1
Acties:

• Liseso
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-03-2023
Beste,

Ik zit met het volgende probleem, ik heb hier een Cisco 827 adsl router staan, nou wil ik hier graag de IOS van updaten (nieuwe firmware er in) maar waneer ik een nieuwe firmware van Cisco.com wil downloaden moet ik daar een service contract voor afsluiten.... hebben jullie dit ook? ik mag toch hopen dat je een nieuw IOS voor een router gratis beschikbaar word gesteld?

Alvat bedankt voor jullie reacties

Groet, Liseso

Knowledge is power

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Liseso schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:01:
Beste,

Ik zit met het volgende probleem, ik heb hier een Cisco 827 adsl router staan, nou wil ik hier graag de IOS van updaten (nieuwe firmware er in) maar waneer ik een nieuwe firmware van Cisco.com wil downloaden moet ik daar een service contract voor afsluiten.... hebben jullie dit ook? ik mag toch hopen dat je een nieuw IOS voor een router gratis beschikbaar word gesteld?
Nee, die zijn niet gratis. Je zult een CCO account aan moeten maken en een servicecontract voor dat model afsluiten. Voor een euro of 50 per jaar ben je er wel denk ik, voor dat model.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Beste,

Groet, Liseso
Je zou je ook af kunnen vragen of je nog wil investeren in de 827. Die is opgevolgd door de 837, die door de 877 en nu komt de 887 eraan.

Misschien gewoon vervangen, dan kun je er even tegenaan . . .

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De 887 is al gewoon leverbaar. Overigens moet je de 887 niet verwarren met de 887v.
De eerste doet ADSL2+ en de laatste doet VDSL2.

Naast IOS updates mag je met een Smartnet support contract ook TAC cases aanmaken bij Cisco.
Handig als je configuratie vragen hebt.

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-02 12:49
Beste,

Groet, Liseso
Waarom zou je dat willen doen, die upgrade ? Zijn er bepaalde bugs of beperkingen waar je tegenaan loopt ?
Cisco mikt voor de thuisgebruiker meer op Linksys waar je natuurlijk wel gratis firmwares krijgt.
Cisco spul is eigenlijk meer voorzien voor de power-user (die dan z'n firmware via allerlei andere kanalen betrekt, hint,hint) of kleine bedrijfjes die netjes een contractje hebben voor hun apparaatje.
Het aantal "gewone" particulieren met een IOS "based" Cisco is toch wel 0,001% hoor ;-)