OCZ ATV 32GB USB2.0 blijft maar opkomen en gaan...

Pagina: 1
Acties:

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Topicstarter
Beste mensen. Ik heb een vaag probleem dat alleen voorkomt op mijn Windows 7 Ultimate 64 bits systeem.
Wanneer ik deze USB stick erin druk dan vind ie hem wel, er brandt dat oranja lampje maar het verdwijnt ook weer na een x aantal seconden. Dan komt ie weer op en verdwijnt ie weer. Dit in het oneindige. Kan er helemaal niks mee. Het gekke is als ik een Kingston Traveler 16GB of nog een oude andere USB stick erin druk werkt het wel. Alleen deze can OCZ niet. Heb een Rampage II Extreme moederbord met i7 960 en een SSD van Intel. Maar zal waarschijnlijk niets uitmaken...

Verder getest op mijn laptop, Vista 32 bit en Windows 7 Ultimate 64 bits op mijn pa's werk daar niks geen problemen. Kun je gewoon mee werken. Wat kan ik doen? Heb al van alles geprobeerd. USB instellingen wijszigen in de Bios (maar leek me onzin en dat was het ook), zit er soms iets in Windows 7 Ultimate dat dit kan veroorzaken? Hij zit gewoon in een soort loop. Hij vind hem even, gaat dan weer weg. En dat wel op een goed moederbord. Lijkt me beetje vaag...

kent iemand mijn probleem en kan mij helpen?

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Misschien pakt het ding teveel mA? Wat heb je nog meer USB aangesloten?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 22:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

In welke USB poort plaats je de USB stick? Op het front van de behuizing of aan de achterzijde direct op het moederbord, dit kan/wil wel eens verschillende resultaten opleveren. In sommige gevallen staat namelijk een bepaalde voedingsspanning uitgeschkaled op de "front" USB poorten. Dit is veelal weer in te schakelen met een jumper op het moederbord.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/