Na jarenlang een vast IP-adres gehad te hebben ben ik nu "overgeleverd" aan Ziggo en zal ik het zonder moeten doen. Dat is niet zo handig, omdat ik een servertje heb waar een domein aan gekoppeld is (posttoast.nl). Nu leek het mij mogelijk om middels DynDNS dit klusje te klaren: eventjes in mijn router (die dit ondersteunt) wat gegevens invullen en de DNS-records van mijn domeinnaam verwijzen naar mijn DynDNS account via een CNAME. Maar blijkbaar doe ik iets verkeerd, want mijn domein is niet meer bereikbaar van buitenaf. Ik kan wel werkende subdomeinen aanmaken (test.posttoast.nl), maar ik wil dat alles (dus *.posttoast.nl) uitkomt op mijn server.
Nu stond er eerst een A-record in mijn DNS instellingen die "posttoast.nl" verwees naar mijn vaste IP-adres. Maar ik kan geen CNAME aanmaken met alleen "posttoast.nl" erin. Er moet iets bij, bijvoorbeeld dus eerder genoemde "test" subdomein.
Wat doe ik verkeerd? Hieronder een screenshot van mijn DNS instellingen:

Noot: ik begrijp wel iets van DNS, maar het is bepaald niet mijn vakgebied. Het zou dus heel goed kunnen dat ik er gewoon geen zak van begrepen heb en dus enorm loop te prutsen
Nu stond er eerst een A-record in mijn DNS instellingen die "posttoast.nl" verwees naar mijn vaste IP-adres. Maar ik kan geen CNAME aanmaken met alleen "posttoast.nl" erin. Er moet iets bij, bijvoorbeeld dus eerder genoemde "test" subdomein.
Wat doe ik verkeerd? Hieronder een screenshot van mijn DNS instellingen:

Noot: ik begrijp wel iets van DNS, maar het is bepaald niet mijn vakgebied. Het zou dus heel goed kunnen dat ik er gewoon geen zak van begrepen heb en dus enorm loop te prutsen