[HDD Recorder] Systeem gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren een set van 4 camera's in een coffeeshop geplaatst. Eigenaar had zich alleen vergist in het te aan te schaffen systeem: er zat geen opname-mogelijkheid bij. opzich is dat niet zo'n ramp, het systeem heeft immers een A/V out waarop een opnamensysteem kan worden aangesloten en zo de beelden kunnen worden opgeslagen.

Ik ben net even bij mediamarkt geweest en heb gekeken op de website van conrad. Beide bieden geen oplossing voor het product voor wat ik zoek.

op een PC beelden opslaan met software vind ik wat te omslachtig. Er moet een apparaat komen wat een HDD met zich draagt en op 1 druk op de knop kan recorden / afspelen. Ik had al gekeken naar een HDD recorder van LG maar die stoppen domweg wanneer ze volzitten. Het gaat erom dat deze de bestaande retentie overschrijven met nieuwe beelden.

De camera's zijn niet universeel, dat wil zeggen dat ze alleen werken op het systeem dat er gisteren geinstalleerd is.

Heeft iemand een tip of advies? VHS is eventueel ook mogelijk, maar denk dat dat gedeelte wel onderhand uitgestorven is.