Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Product review blijft hangen op "Even geduld.."

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Ik probeer nu al twee keer achter elkaar een review te schrijven voor een kast; maar iedere keer wanneer ik mijn review wil inzenden blijft het process hangen op "Even geduld..." En kan ik dus ook niet meer refreshen, omdat de submit button ge-disabled is.

Moet zeggen dat ik dat knap vervelend vind. Als je wil dat mensen tijd en moeite nemen om een review te schrijven, zorg er dan ook gewoon voor ze het niet voor jan-met-de-korte-achternaam hebben zitten maken.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Nou ben ik de afgelopen uren ook bezig geweest met een review en had gelukkig dit topic al gelezen en kom zodoende eerst ctrl-c indrukken voor het doorsturen, maar ik kom nu op het zelfde probleem uit, weet iemand wat er mis gaat?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Verwijderd

>> LD

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Werkt hier prima, ik gok een tijdelijke fuckup 'ergens' :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.