Nou heb ik al het een en ander gezocht op internet en GoT over PowerDVD 10 en subtitles en er wordt daar geadviseerd de drivers up-to-date te brengen. Dit heb ik echt helemaal al gedaan.
Het gaat om de volgende HTPC setup:
Nvidia ION met Atom 330
2GB intern
via HDMI aangesloten op versterker en zo naar de TV. Geluid output is 7.1 LPCM
Nou wil ik powerDVD 10 gebruiken om mijn 1080p MKV met 5.1 DTS af te spelen en natuurlijk moet ik hiervoor de hardware versnelling aan zetten. Echter, zodra ik dit doe, kan ik geen subtitles meer selecteren.
Nou heb ik ook media player classic gedownload, waarmee de bestanden zonder problemen worden afgespeeld, maar helaas krijg ik hiermee niet het gewenste surround geluid.
Ik kan dus het bestand niet 100% afspelen. Of geen subtitles, of geen surround sound.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Het zou erg prettig zijn in ieder geval.
Het gaat om de volgende HTPC setup:
Nvidia ION met Atom 330
2GB intern
via HDMI aangesloten op versterker en zo naar de TV. Geluid output is 7.1 LPCM
Nou wil ik powerDVD 10 gebruiken om mijn 1080p MKV met 5.1 DTS af te spelen en natuurlijk moet ik hiervoor de hardware versnelling aan zetten. Echter, zodra ik dit doe, kan ik geen subtitles meer selecteren.
Nou heb ik ook media player classic gedownload, waarmee de bestanden zonder problemen worden afgespeeld, maar helaas krijg ik hiermee niet het gewenste surround geluid.
Ik kan dus het bestand niet 100% afspelen. Of geen subtitles, of geen surround sound.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Het zou erg prettig zijn in ieder geval.
Vette shit!