Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:25
Toen de HTC Desire uitkwam kon ik niet wachten en heb ik dit toestel gekocht.
Een aantal weken later kon ik mijn abonnement verlengen. Dit is een HTC Legend geworden.
Nu zou ik dit toestel graag als nieuw willen verkopen, maar ik ben er niet zeker van of dit toestel een lock heeft of niet. Op de HI website kan ik er niet uit komen. Ben bang dat de FAQ daar nogal achterhaald is i.v.m de verhalen over een unlockcode e.d. Kan iemand mij hier misschien raad geven?

Uiteraard zou ik het toestel kunnen testen met een Vodafone kaartje o.i.d. maar ik houd de verpakking het liefste dicht, zodat ik het toestel als nieuw kan verkopen. :*)

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:03
Voor zover ik weet zijn toetsellen van Hi altijd simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Al een poging gewaagd om het te vragen aan de servicedesk / helpdesk / klantenservice van Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
Heb er heen gebeld, maar kreeg er een onzekere medewerker voor die het eigenlijk niet zeker wist. Volgens hem zaten er wel locks op, en kon je een unlockcode voor +- 70 euro aanschaffen. Maar ik heb zelf namelijk ook wel toestellen van HI gehad die geen simlock hadden. Dus vind het een beetje een vreemd verhaal.

[ Voor 9% gewijzigd door TheCrius op 16-07-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 15:50

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Waarom probeer je het niet gewoon? Er zit een extra seal in je doos van de Legend om de doos weer dicht te doen. Waarom? Geen idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
TheCrius schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:49:
Heb er heen gebeld, maar kreeg er een onzekere medewerker voor die het eigenlijk niet zeker wist. Volgens hem zaten er wel locks op, en kon je een unlockcode voor +- 70 euro aanschaffen. Maar ik heb zelf namelijk ook wel toestellen van HI gehad die geen simlock hadden. Dus vind het een beetje een vreemd verhaal.
Verkoop hem en geef aan -mocht er een simlock opzitten- dat jij de prijs voor het unlocken betaald? Een gesimlockte kun je toch voor een minder bedrag verkopen :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ou812
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 09:39
Heb je inmiddels al duidelijk of le Legend via HI simlock vrij is?

Ben er erg benieuwd naar, ik sta namelijk op het punt om het abbo bij HI te verlengen voor mijn vriending, waarbij zij dan mijn nokia e71 krijgt en ik de Legend. Echter ik heb een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
Ter informatie: de Legend heb ik verkocht als Simlock vrij. Indien deze niet simlock vrij was zou de koper van zich laten horen en zou ik de unlock vergoeden.

Ik heb tot dusver nog niets vernomen en ga er dus van uit dat de Hi toestellen gewoon simlockvrij zijn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:59
De huidige HTC-Android toestellen van Hi zijn simlockvrij. Voor zover ik weet is alleen de SE X10 gelockt van de Android-foons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Vaak (zo merk ik 't in mijn winkel) wanneer KPN een toestel simlocked, kun je dit zien aan een grote sticker met een streepjescode erop. Als deze sticker er niet op zit, en je dus de gewone streepjescode van de doos krijgt, zit er geen simlock op. :)
Pagina: 1