Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Voor zover ik weet zijn toetsellen van Hi altijd simlock vrij.
Al een poging gewaagd om het te vragen aan de servicedesk / helpdesk / klantenservice van Hi?
Heb er heen gebeld, maar kreeg er een onzekere medewerker voor die het eigenlijk niet zeker wist. Volgens hem zaten er wel locks op, en kon je een unlockcode voor +- 70 euro aanschaffen. Maar ik heb zelf namelijk ook wel toestellen van HI gehad die geen simlock hadden. Dus vind het een beetje een vreemd verhaal.
[ Voor 9% gewijzigd door TheCrius op 16-07-2010 11:54 ]
Waarom probeer je het niet gewoon? Er zit een extra seal in je doos van de Legend om de doos weer dicht te doen. Waarom? Geen idee
Verkoop hem en geef aan -mocht er een simlock opzitten- dat jij de prijs voor het unlocken betaald? Een gesimlockte kun je toch voor een minder bedrag verkopenTheCrius schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:49:
Heb er heen gebeld, maar kreeg er een onzekere medewerker voor die het eigenlijk niet zeker wist. Volgens hem zaten er wel locks op, en kon je een unlockcode voor +- 70 euro aanschaffen. Maar ik heb zelf namelijk ook wel toestellen van HI gehad die geen simlock hadden. Dus vind het een beetje een vreemd verhaal.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Heb je inmiddels al duidelijk of le Legend via HI simlock vrij is?
Ben er erg benieuwd naar, ik sta namelijk op het punt om het abbo bij HI te verlengen voor mijn vriending, waarbij zij dan mijn nokia e71 krijgt en ik de Legend. Echter ik heb een andere provider.
Ben er erg benieuwd naar, ik sta namelijk op het punt om het abbo bij HI te verlengen voor mijn vriending, waarbij zij dan mijn nokia e71 krijgt en ik de Legend. Echter ik heb een andere provider.
Ter informatie: de Legend heb ik verkocht als Simlock vrij. Indien deze niet simlock vrij was zou de koper van zich laten horen en zou ik de unlock vergoeden.
Ik heb tot dusver nog niets vernomen en ga er dus van uit dat de Hi toestellen gewoon simlockvrij zijn.
Ik heb tot dusver nog niets vernomen en ga er dus van uit dat de Hi toestellen gewoon simlockvrij zijn.
De huidige HTC-Android toestellen van Hi zijn simlockvrij. Voor zover ik weet is alleen de SE X10 gelockt van de Android-foons
Vaak (zo merk ik 't in mijn winkel) wanneer KPN een toestel simlocked, kun je dit zien aan een grote sticker met een streepjescode erop. Als deze sticker er niet op zit, en je dus de gewone streepjescode van de doos krijgt, zit er geen simlock op.
Pagina: 1