Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37
Beste,

Ik ben sinds gisteren een trotse eigenaar van een X10. Tot nu toe helemaal geen problemen of minpunten gevonden. Alleen zodra ik een bericht je wil posten in timescape zegt hij bij twitter dat er een fout is opgetreden. Hyves doet het daarintegen wel gewoon, en er komt verder ook geen foutmelding in het beeld.

Hebben meer mensen hier last van gehad, zoja is er een update/oplossing?

Bijv. Roachz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Wat voor foutmelding?

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
Ik heb de applicatie opnieuw ingesteld, ge-update maar niets lijkt te werken.

De foutmelding is als volgt:
Bijwerken van status mislukt.

• Knetterhard
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je hier nou in de tussentijd zelf over gevonden? Wat zei Google? Wat zei de zoekfunctie? Wat heb je verder nog geprobeerd, behalve opnieuw instellen? Beetje meer eigen initiatief aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
RoD schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 03:56:
Wat heb je hier nou in de tussentijd zelf over gevonden? Wat zei Google? Wat zei de zoekfunctie? Wat heb je verder nog geprobeerd, behalve opnieuw instellen? Beetje meer eigen initiatief aub.
Kijk naar de datum dat ik de posts heb aangemaakt. Dat je er al van uit gaat dat ik niets heb geprobeerd vind ik wel vrij raar. Ik heb hem al gereset, google kan niet veel vinden, en tweakers ook niet. Verschillende twitter accounts aangemaakt, mocht ook niet helpen. Andere applicaties werken wel gewoon, hyves dus ook. En ook nog "terug naar de fabrieksinstellingen" knop geprobeerd, maar niets blijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:54

LDVC

Let's get it over with

roachzz schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:59:
[...]

Kijk naar de datum dat ik de posts heb aangemaakt. Dat je er al van uit gaat dat ik niets heb geprobeerd vind ik wel vrij raar. Ik heb hem al gereset, google kan niet veel vinden, en tweakers ook niet. Verschillende twitter accounts aangemaakt, mocht ook niet helpen. Andere applicaties werken wel gewoon, hyves dus ook. En ook nog "terug naar de fabrieksinstellingen" knop geprobeerd, maar niets blijkt te werken.
Je ontvangt wel de berichten van anderen? m.a.w. je account is goed aangemeld.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Pagina: 1