Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vrienden,

Gooi hem er weer even in :) .... nu doet mijn eigen htc het, hij sluit heel langzaam af ...

Hoe weet je welke app dit veroorzaakt ?, wel of geen taskkiller alleen bij afsluiten ?

HTC gaf zelf aan om hard reset te doen , maar daar heb ik geen zin in.

Ervaringen en suggesties ? Thanks !

Vrgr
Erik

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:07

AndereKoekoek

Ping! Pong?

*weg* Verwijzen naar grote topics heeft geen zin, maak in het vervolg aub een topicreport aan in plaats van dit soort berichten te plaatsen :)

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 16-07-2010 09:36 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:49

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik heb ergens in het grote desire topic gelezen dat dit mogelijk ligt aan de grote hoeveelheid cache van internet e.d. Als je deze leegt, sluit hij wel snel af. Zelf had ik ook last van dit fenomeen, en heb wel een hard reset uitgevoerd, dit was ik toch al van plan. Daarna waren de problemen even voorbij.

Hier staat tekst

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:24
Volgens mij wil ie ook wel eens vastlopen als er een fout optreed met het uitvoeren van de automatische backup. Het schijnt te helpen als je voordat je hem afsluit, de SD-kaart umount.

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:19
voor de update had ik dit ook, maar erna eigenlijk niet meer.
Heb je de update geinstalleerd?

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:38
Net voordat je gaat afsluiten even met een taskkiller alle taken afsluiten. Dan is hij binnen 10 seconden uit.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 14:55

@r!k

It is I, Leclerq

Heb je toevallig lockpicker erop staan? Die zorgde bij mij voor het probleem, lockpicker service uitzetten en probleem was weg.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11 21:26
diabolofan schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:40:
Net voordat je gaat afsluiten even met een taskkiller alle taken afsluiten. Dan is hij binnen 10 seconden uit.
Dit dus.
Sommige programma sluiten niet makkelijk uit zichzelf.
Met een taskkiller verhelp je dit probleem.
Taskkiller op handmatig gebruik zetten, en als je wil rebooten gewoon even alles killen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Hoe snel sluit ie af als je hem tegen de grond gooit ?

[/joke] :)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het grote 'topicverhaal', plaats voor het eerst even een vraag ........

Heb de htc nu 13 keer op de grond gekwakt en hij blijft nog maar afsluiten..........;-)
Geen lockpicker op de htc , wel silent reboot, las dat dat ook ergens wat kan veroorzaken.......

heb taskiller gebruikt, welke app taskkiller gebruiken jullie ?, hij sluit wel snelller af , alleen niet tien sec, moet ik de funtie back up op de sd kaart ook uitzetten of gaat er dan waardevolle info weg ?...

vrgr
E

• diabolofan
Back up doe ik niet aan. Gebruik de app system voor afsluiten van alle apps. Silent boot zorgt voor veel vertraging naar mijn idee.

Verder nog vreemde apps geinstalleed staan? Met vreemd bedoel ik van apps waarmee je eigenlijk niet veel mee kunt en ook vrij onzinnig zijn, vaak zijn deze namelijk ook slecht geprogrammeerd, en dus traagheid veroorzaken

Verwijderd

Topicstarter
Beste diabolofan,

Silentboot heb ik uitgeschakeld en inderdaad het gaat sneller nu , ook task killer voor het afsluiten,
Maar wat gebruik je voor afsluiten van alle apps ?.. app system ?.......
Waarom geen back up ?

• diabolofan
De app die ik gebruik heet "SystemPanelLite". En dan gewoon "End All" doen, en dan afsluiten.

Waarom zou je backuppen?! Apps vind ik sowieso niet nodig om te backuppen. Smsjes misschien, eigenlijk nooit goed over na gedacht xD Verder mis ik toch niets? Of vergeet ik nu iets heel belangrijks wat ik eigenlijk wel zou moeten backuppen?!
Pagina: 1