Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauke1984
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 07:34
Ik maak gebruik van Dutch, Microsoft Office Enterprice 2007 (met product key)

Situatie na eind juni 25-6 16:45 mijn scriptie te hebben afgetypt wil ik vandaag weer het een en ander schrijven. Tot mijn grote verbazing zie ik niks op het scherm tevoorschijn komen.
Alleen de opties Openen, Afrdrukken en sluiten plus het kopje opties voor word zijn toegankelijk.
Terwijl ik probeer te typen lees ik:"Selectie is vergrendeld"

Ik heb gegoogeld en kwam tot de conclusie dat je word maar drie maanden kan gebruiken.
Dit vind ik vreemd aangezien ik zo'n mooie Hologram cd heb met product key en nergens 3 month trial version in de tekst van de cd terug gevonden. Ik heb hem gekocht bij slim.nl omdat ik in het onderwijs zit en met de volgende versie meer opties heb om te gebruiken voor mijn lessen.

De specificaties van slim.nl

Artikelnaam Office Enterprise 2007 Nederlands Windows XP/Vista/7 (Medewerkers Thuisgebruik)
Artikelcode MPMS245
Gebruik toegestaan: Medewerkers Thuisgebruik
Leverancier Microsoft (Thuisgebruik)
Productomschrijving Deze Nederlandstalige versie van Office Enterprise 2007 bevat:
* Word 2007
* Excel 2007
* Outlook 2007
* PowerPoint 2007
* Publisher 2007
* Access 2007
* InfoPath 2007
* OneNote 2007
* Groove 2007
* Spellingscontrole in Nederlands, Engels, Duits en Frans

Office 2007 kan gebruikt worden op Windows 7.
Serienummer In dit pakket zit een oranje sticker met een Product Key, hiermee kan één activatie van de software worden uitgevoerd. Slim kan de key niet traceren, bewaar deze zorgvuldig. Herinstallaties zijn mogelijk, het kan nodig zijn om hiervoor contact op te nemen met de Microsoft Product Activation Helpdesk via 0800-0233487.
Systeemeisen * PC met 500 MHz processor of sneller
* 256 MB RAM
* 2 GB vrije ruimte op de harde schijf (wordt niet definitief gebruikt)
* DVD-ROM speler
* Monitor met resolutie van 1024x768
* MS Windows XP met SP-2, MS Windows Server 2003 met SP-1, of hoger
* Office 2007 is een 32-bits applicatie en kan geinstalleerd worden op een 64-bits Windows versie, bepaalde onderdelen kunnen afwijken of niet inbegrepen zijn
* Microsoft heeft aangekondigd dat de eerstvolgende versie van Office ook gemaakt gaat worden in 64-bits uitvoering
* Kijk voor uitgebreidere systeemeisen en meer informatie op de website van de leverancier
Site leverancier MS Office website
Productgroep MS Medewerkers Thuisgebruik
Taal Nederlands
Versie Enterprise 2007
Platform Windows XP/Vista/7
Medium DVD

-Momenteel gebruik ik windows 7 64bit versie:

Het grappige is ik ben ook nog op een ander hardware systeem overgestapt dus even herinstaleren gaat alleen als de optische drive wordt geleverd, en dat kan nog een paar dagen duren.

-Het product is al geactiveerd "ik heb nog extra op het knopje activeren gedrukt!"

Op de Cd staat ook nog:
-April 2007 Applications student media

Meer mensen hebben hier last van en de office site rekend 299 euro voor een Reply binnen 4-8 kantoor uren...
Wel handig die office site je kan er lezen wat je allemaal wel kan en niet waardoor er iets niet kan.

Ik hoop dat iemand het kan verduidelijken of al eerder heeft meegemaakt, please help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh? Heb je je HDD in een volledig ander system geprikt en nu doet Office het niet meer?

Voor zover ik me kan herinneren (tenminste, dat gold voor Windows XP), was WGA ooit eens gelimiteerd tot 3 hardware-wijzigingen en daarna moest XP opnieuw geactiveerd worden.

En anders even bellen? Helpdesk via 0800-0233487 (en anders Microsoft op 020-5001500)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik weet niet hoe het zit met office 2007 maar voor 2003 hoef je de cd niet hebben gewoon usb stickie, en rammelen maar

er staat dus ook duidelijk dat je moet bellen, voor een 2e installatie
Serienummer In dit pakket zit een oranje sticker met een Product Key, hiermee kan één activatie van de software worden uitgevoerd. Slim kan de key niet traceren, bewaar deze zorgvuldig. Herinstallaties zijn mogelijk, het kan nodig zijn om hiervoor contact op te nemen met de Microsoft Product Activation Helpdesk via 0800-0233487.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauke1984
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 07:34
Ten eerste bedankt voor de reacties!

Ik heb windows 7 update net uitgevoerd en alles is opgelost.

De reden hoe en waarom? geen idee de updates hebben hier niks mee te maken.

Update for Windows 7 for x64-based Systems (KB976422)

Installatiedatum: ‎15-‎7-‎2010 22:26

Installatiestatus: voltooid

Type update: optioneel

Install this update to support Secure Digital (SD) cards that are larger than 32 GB. After you install this item, you may have to restart your computer.

C-Media Inc. - Bus Controllers and Ports, Network, Other hardware - USB Multi-Channel Audio Device

Installatiedatum: ‎15-‎7-‎2010 22:26

Installatiestatus: voltooid

Type update: optioneel

C-Media Inc. Bus Controllers and Ports, Network, Other hardware software update released in October, 2009

Ik heb er net op los getyped!
en IDD ik heb mijn HDD in een volledig ander systeem geprikt!
Van intel dual naar AMD quad...

Ik laat hem nog even open staan omdat ik het nog niet vertrouw ik ga even bellen 0800 als het weer gebeurd _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door bauke1984 op 16-07-2010 00:18 ]