Toon posts:

DELL 25 mei besteld, nu geen laptop en geen geld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar heb het gevoel dat ik mensen moet waarschuwen.
Excuses als dit hier niet thuishoort.

Dan nu het volgende (klein beetje tl;dr):

Op 25 mei bestelde ik de XPS16 laptop bij Dell. Na, op advies van Dell, een week gewacht te hebben op de orderbevestiging kreeg ik argwaan en belde. De order was stilletjes geannuleerd buiten hun schuld om, maar ze hadden het wel even kunnen melden. De betaling was snel op mijn verzoek d.m.v. een mail naar Mastercard teruggeboekt.

Een paar dagen later probeerde ik het opnieuw telefonisch (de xps16 is gewoon vet :) ), 9 juni via internet bankieren overgeboekt ( ING naar hun ING rekening dus gelijk te zien)
Mijn klantnummer als kenmerk was fout en moest worden gewijzigd m.b.v. een screenshot van de transactie.Geschatte leverdatum: 29 Juni.

Ik kreeg echter geen orderbevestiging en besloot om contact op te nemen met de sales-medewerker. Hij verzekerde mij ervan dat de laptop in productie was en dat ik me niet druk moest maken. Het was waarschijnlijk een foutje op de site van Dell, zei hij.

Dit zat mij niet lekker, maar toch heb ik geduldig gewacht tot 30 Juni. 3 weken later: géén laptop!
Dus maar weer gaan bellen, was de medewerker zeker 2 dagen lang niet bereikbaar. Daarom maar met Dell support gaan bellen. De order was wegens ontbrekende onderdelen geannuleerd en wederom waren ze mij vergeten dit te melden! Support zei dat ik opnieuw moest bestellen, fijne dag verder. Ik zei dat ik mijn geld terug wilde, en hier citeer ik support:
“Nou als u daarvoor kiest kan het ook nog 2 weken duren voordat u uw geld terug heeft” Hij kon mij niet verder helpen. Ik moest een email schrijven, waarin ik zou verzoeken tot terugboeking van mijn geld. Zelfde dag email gestuurd, met een keurig overzichtelijke screenshot van de transactie.

Antwoord:

Op 5 juli 2010 16:54 schreef NL_CC_HSB_DHS_POST <NL_CC_HSB_DHS_POST@dell.com> het volgende:
Geachte heer W,

Ik ga voor u de refund aanvragen.
Ik zal contact met u opnemen of de betaling is overgemaakt.
MEt vriendelijke groet,
Chantal Boshuizen
Dell customer care

Ik had natuurlijk geen vertrouwen meer en vroeg hoe lang het zou gaan duren.
Antwoord:

Geachte heer W,

Ik heb de refund aangevraagt binnen 8 en 10 dagen heeft u het geld terig op uw rekening staan.
MEt vriendelijke groet,
Chantal B
Dell customer care

Weer wachten, vandaag op 15 juli nog steeds mijn geld niet, dus maar weer even een emailtje gestuurd.

Antwoord:

Geachte heer W,
Er is iets mis gegaan bij de aanvraag van de betaling.
Ik ga de aanvraag opnieuw indienen. Het zal binnen 8 tot 10 dagen op uw rekening dan staan.
Met vriendelijke groet,
Chantal B
Dell customer care

De reis maar WEER uitstellen, dit gaat nog wel even duren!
25 mei begonnen met bestellen bij Dell en vandaag op 15 juli én geen geld én geen laptop. Ik krijg van hun de indruk dat het ze neits kan schelen en daardoor voel je je machteloos, het enige wat overblijft is anderen waarschuwen voor de hel van Dell.

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:34
Dat is wel balen

ik heb 7 juli een laptop besteld en direct betaald via Ideal. 14 Juli had ik netjes mn laptop mogen ontvangen! Helemaal geen problemen etc.

Ik zou nog even afwachten en dan weer contact opnemen met Dell.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• sjopes123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-12 13:03
Een ander contactpersoon zoeken misschien? Die wel wat kan regelen?

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
hier ook geen problemen. Besteld, netjes op de hoogte gehouden en inmiddels mijn laptop binnen...

• chestertjuh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-12 20:57
Gewoon blijven bellen er zal iemand zijn die je wil helpen alleen is dat altijd even een paar keer proberen. Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de klantenservice goed is tot nu toe. Alleen vind ik de levertijden niet normaal maar dit is een ander verhaal.