Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord, muis e.d. werken niet

Pagina: 1
Acties:

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
ik zit met een groot probleem.
Ik heb windows 7 geinstalleerd en dat gaat allemaal prima.

Alleen in windows doen de muis en toetsenbord het niet meer.

Precies als windows klaar is met laden en opstart stopt de muis ermee (zie je aan infrarood signaal)
Geen 1 usb ingang doet het, ook niet via de groene of paarse ingang.

Ze doen het wel op andere computers.
Ook USB's herkent hij niet.

Het lijkt wel gewoon alsof hij alle usb's enz afsluit van stroom ofzo, direct nadat windows 7 klaar is met laden en mijn account gaat aanmelden.

In de bios en in de installatie wizard doen de muis en toetsenbord het prima. daarom ligt het denk ik echt aan Windows 7 maar ik heb niks anders om te installeren of iets dergelijk dus ik moet het hiermee doen.

Wat kan ik doen? Hoe los ik het op?

Paar keer opnieuw geinstalleerd.
In Verschillende Safe Modes doet de muis en toetsenbord het ook nog steeds niet.

Please help me!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Ander toetsenbord al geprobeerd? Heb gewoon het gevoel dat je de standaard USB drivers eraf gepleurt hebt of gewijzigd hebt...

Sinds wanneer doen ze het niet meer, en wat heb je in de sessie daarvoor geinstalleerd/verwijderd/download ect?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• maximus1
Ander toetsenbord doet het ook niet.

En mocht het zo zijn dan die standaard usb drivers eraf gegooid zijn... dan kan ik ze nog wel installeren weer via de wizard want daar zit ik nu in.

Maar dan moet ik wel weten waar ik die drivers vandaan kan halen. Usb herkent hij in de installatie wizard namelijk wel.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Nogmaals: Wat heb je uitgevoerd.. En probeer anders drivers te vinden op de site van de fabrikant?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:35
Gebruik je een originele win7 of een custom waarbij drivers en software zijn verwijderd of toegevoegd=

• maximus1
jah, ik heb idd een versie gebruikt met de nieuwste updates erin.
Maar er is niks uitgehaald.

Nu heb ik een Aspire M5640 maar ik kan geen drivers vinden voor de usb hosts
Pagina: 1