Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Capture kaart

Pagina: 1
Acties:

• Bastini
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 11:33
Hallo jongens, hopelijk zit ik in de goede forum hier,

Zomervakantie komt eraan, dus meer centjes over voor leuke dingen. Ik wil graag een capture card kopen, zodat ik mijn xbox kan opnemen en het videomateriaal kan opslaan op mijn computer. Ik heb geen idee wat hier de opties voor zijn, behalve een HD PVR van Hauppage, die mij te duur is. Misschien dat er standaard def capture kaarten zijn die dus goedkoper zijn?

Alvast bedankt, ik zoek zelf ook nog ijverig door naar dit product.

Edit: Ik speel btw op een pc monitor, dezelfde als waar mijn pc op aangesloten staat.

[ Voor 8% gewijzigd door Bastini op 15-07-2010 19:49 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Tja, uiteraard zijn er goedkopere oplossingen, maar die HD PVR van Hauppage is wel een héél erg mooi apparaat. De kwaliteit en gebruiksgemak is imao ongeëvenaard. Ik zou je toch adviseren om wat meer uit te geven, dan heb je ook echt serieus waar voor je geld. Misschien wat flauw, dit is niet wat je wou horen, maar anders zou ik iemand niet willen adviseren.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Je wilt opnemen op je monitor.. dat us dus:

VGA
DVI
HDMI

VGA Capture Cards zijn duur (Inclusief geluid dan)
DVI Capture cards zijn duur (Inclusief geluid dan)
HDMI Capture cards zijn duur.

Tenzij je monitor component aan kan word het een duur grapje geloof me.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-11 15:11
Het hangt per soort bron af of het duur of goedkoop wordt. Als het een XBOX 260 is en je gaat naar component dan zijn er zat goedkope caputere kaarten die goed werken. Wil je echter HDMI of DVI capturen dan zul je echt de wat duurdere moeten kiezen die dit aankunnen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Gewoon zo'n kabel:
http://www.ombouweindhove...omponent%20kabel%20MS.jpg
Met deze recorder:
http://www.hauppauge.de/nl/site/products/data_hdpvr.html

Is de goedkoopste optie die je hebt om fatsoenlijk HD te kunnen recorden op een goede kwaliteit.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Bastini
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 11:33
Die bovenstaande kabel heb ik, maar gebruik deze niet omdat ik met vga op mijn pc monitor speel. Daar zit dus het punt. Hoe kan ik iets als een dazzle aansluiten in gebruik met een pc monitor, zodat ik kan spelen en recorden tegelijkertijd. Bedankt voor de reacties alvast ;)

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
FYI:
http://www.blackmagic-design.com/products/intensity/
pricewatch: Blackmagic Design Intensity Pro BM024 (, PCI-e 1x)

Leuke kaartjes en qua prijs valt het mij nog best mee, voor $199 heb je al een kaart die HDMI kan opnemen. Misschien iets meer dan de €30-€50 euro kostende kaartjes voor analoog, maar toch ook zeker niet "over the top"

[ Voor 23% gewijzigd door TheGhostInc op 16-07-2010 18:36 ]

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Als je USB 3.0 hebt zou ik voor de Intensity Shuttle gaan(1080p).
Anders voor de Intensity Pro(720p).
Pagina: 1