Ik heb een tijdje een canon ixus 75. In mijn ogen een top camera, maar sinds kort doet hij het niet meer zo als je zou willen van een camera. Dat wil zeggen, hij gaat aan, je kan prima de foto's bekijken die je hebt gemaakt, je kan alle instellingen wijzigen. Echter is het niet mogelijk om foto's te maken. De lens geeft het beeld niet door. Welke stand ik ook probeer, het beeld blijft zwart. Foto's maken lukt ook nog prima, maar die zijn ook zwart.
Aan de lens is verder niks te zien. De shutters gaan gewoon prima open en dicht. Een paar dagen terug deed hij het weer even. Ik had hem een paar keer achter elkaar aan en uit gezet. Toen bleef hij het ook een dag of wat doen, maar dat doet hij inmiddels niet meer.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe dit eventueel op te lossen is?
Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een dergelijke goedkope camera? Bij wie kan je dat soort dingen het beste laten doen en wat zou zoiets kosten?
Wil hem eigenlijk nog niet weg doen, hij deed het altijd prima voor mijn wensen en heb hem eigenlijk nog niet heel veel gebruikt.
Aan de lens is verder niks te zien. De shutters gaan gewoon prima open en dicht. Een paar dagen terug deed hij het weer even. Ik had hem een paar keer achter elkaar aan en uit gezet. Toen bleef hij het ook een dag of wat doen, maar dat doet hij inmiddels niet meer.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe dit eventueel op te lossen is?
Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een dergelijke goedkope camera? Bij wie kan je dat soort dingen het beste laten doen en wat zou zoiets kosten?
Wil hem eigenlijk nog niet weg doen, hij deed het altijd prima voor mijn wensen en heb hem eigenlijk nog niet heel veel gebruikt.
.