Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Ik vind 60 graden nog wel meevallen hoor. Is deze temp onder load of idle?
als je 60 graden te warm vindt voor een videokaart, dan weet ik het ook niet meer
60C is goed hoor het is een videokaart , die wordt warmer dan een processor 

fanspeeds kloppen niet , worden niet geregeld door Speedfan
fanspeeds kloppen niet , worden niet geregeld door Speedfan
[ Voor 88% gewijzigd door Patjeee op 15-07-2010 18:04 ]
Tot 85°C is helemaal prima voor een videokaart. Zelfs 90/95°C mag wel (dat zie je vaak bij dual-GPU grafische kaarten). Sterker nog, nVidia garandeert dat een sommige kaarten (weet zo even niet meer welke) blijven werken tot 105°C.
Mijn 8800GTS 640MB met Scythe Setsungen en dikke OC wordt maximaal zo'n 75°C, dus 60°C met stock-koeler is helemaal niet gek.
Mijn 8800GTS 640MB met Scythe Setsungen en dikke OC wordt maximaal zo'n 75°C, dus 60°C met stock-koeler is helemaal niet gek.
[ Voor 9% gewijzigd door Ghost Dog op 16-07-2010 03:04 ]
60 is vrij normaal voor deze kaart, hoe zit het met je airflow, misschien kan je daar nog iets mee.
↓ volgende bericht hieronder ↓
60C op een single slot is een zeer nette temperatuur, maar je kunt eventueel een gpu tuning programma instaleren waardoor je de gpu fan hoger kunt zetten. Als die hoger staat meer airflow lagere temp.
Deze kaarten hebben meestal een kleine fan, en om geluidsoverlast te voorkomen laten ze deze kaarten rustig opkomen naar een 60C waardoor de fan maar op een 30% hoeft te draaien.
Krijgt hij het zwaarder dan zal hij wel naar een 100% gaan en dan een 60C blijven dus geen problemen.
Deze kaarten hebben meestal een kleine fan, en om geluidsoverlast te voorkomen laten ze deze kaarten rustig opkomen naar een 60C waardoor de fan maar op een 30% hoeft te draaien.
Krijgt hij het zwaarder dan zal hij wel naar een 100% gaan en dan een 60C blijven dus geen problemen.
het is een dualslot, namelijk een MSI R5670 PMD1G, maar hij draait nu op 60 graden (loaded) omdat hij geunderclocked is, en dus niet meer op factory speeeds draait.
GPU: 670 MHz
Memory: 750 MHz
ipv:
GPU: 775 MHz
Memory: 1010 MHz
Ik regel alle speeds met Ati Overdrive, mijn fan draait nu al op 100%
ik heb het internet afgezocht, maar nergens staat er iets over compatibiliteit met de HD 5670
GPU: 670 MHz
Memory: 750 MHz
ipv:
GPU: 775 MHz
Memory: 1010 MHz
Ik regel alle speeds met Ati Overdrive, mijn fan draait nu al op 100%
ik heb het internet afgezocht, maar nergens staat er iets over compatibiliteit met de HD 5670
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Pagina: 1