Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik kan geen fotobericht versturen met livemail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem, ik kan geen foto's versturen met livemail. Ik kan ze wel ontvangen maar zodra ik een foto (.jpg) toevoeg aan een mailtje functioneerd binnen een minuut het programma niet meer, en alsof het nog niet genoeg is heeft mijn hele systeem geen verbinding meer met het internet en rest mijn niets anders dan het bericht uit het postvak-uit te verwijderen en mijn pc opnieuw op te starten. Als dit een virus is is het wel een wreed virus, security essentials detecteerd niks. :(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je dit ook met meerdere browsers?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb maar 1 browser, IE8, maar ik weet niet of het aan de browser ligt, het computertje onderaan de taakbalk rechts, het netwerkcentrum geeft aan dat ik niet meer verbonden ben met het internet.

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 16:34
Ik denk dat hij in de applicatie van livemail zit...
Zelf ook wel last van dat hij met het versturen van afbeeldingen gek doet :s

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik dat opvatten "in de app van livemail zit", de rest kan ik wel versturen, vanmiddag nog een .dwg-tje naar mijn cursisten-account verstuurt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:51:
Ik heb een vreemd probleem, ik kan geen foto's versturen met livemail. Ik kan ze wel ontvangen maar zodra ik een foto (.jpg) toevoeg aan een mailtje functioneerd binnen een minuut het programma niet meer, en alsof het nog niet genoeg is heeft mijn hele systeem geen verbinding meer met het internet en rest mijn niets anders dan het bericht uit het postvak-uit te verwijderen en mijn pc opnieuw op te starten. Als dit een virus is is het wel een wreed virus, security essentials detecteerd niks. :(
Inderdaad erg vreemd.

Als je diegene waar naar je het bericht stuurt toevoegd aan bijv "veilige afzenders" of controlen of deze persoon niet toevallig in je block list staat?

Eens kijken wat die dan doet

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het wel proberen, maar ik heb getest met een foto van mijn hotmail-account naar mijn @home.nl acount te sturen, beide accounts lees ik uit met livemail, maar geen succes. Ik begrijp er niks van. Als ik via IE8 mezelf aanmeld en naar hotmail ga kan ik wel weer foto's versturen.

getest:

@hotmail.com ----> @home.nl : geen succes
@home.nl ----> @hotmail.com : geen succes

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 17:09 ]

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-11 17:20
Installeer eens de nieuwste versie van Silverlight: http://www.microsoft.com/silverlight/

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 16:34
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:59:
Hoe moet ik dat opvatten "in de app van livemail zit", de rest kan ik wel versturen, vanmiddag nog een .dwg-tje naar mijn cursisten-account verstuurt.
Ik dacht dat je in de applicatie van livemail zat...
Daar krijg ik namelijk nog wel eens een fout als ik een afbeelding probeer te versturen :p

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

Pagina: 1