Geluid, Televiesie en Dvd in één

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

• .Joris.
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-03-2025
Hallo,

Ik ben voor thuis op zoek naar een receiver, waarop een TV ontvanger zit, 2.1 stereo geluid en een Radio functie.

Nu ben ik niet zo thuis in deze elektronica, en was ik eigenlijk op zoek naar advies.
Wat voor een prijscategorie kom ik in? En wat kan ik verwachten van de apparatuur?

In de pricewatch heb ik al wel gezocht, maar ik werd er niet veel wijzer van, aangezien ik niet weet waar nu wél en niet een TV + Radio reciever in zit. :?

Hulp is dus van harte welkom... :)

Gr,

Joris

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-01 16:22
Heb je Vind hier alles op het gebied van audio en video!!! al geprobeerd? Op pricewatch zul je sowieso al heel goed moeten zoeken....

Ik ben bang dat jou eisen er standaard niet zijn en dat je toch zelf aan het knutselen moet gaan.
Daarnaast welke radio en tv signalen moet hij opvangen? DVB - T, C of S?

Je bent heel summier in het noemen van je eisen. Graag iets meer tijd er in steken dan er simeplweg een topic over openen en linkjes klikken tot wij je de juiste link geven. Zo komt het iig bij mij over......

Dus zet duidelijk en UITGEBREID je wensen op papier en gebruik dan de link bovenaan mijn bericht. Laat vervolgens aan ons zien dat je al wat bent tegengekomen. Wij zijn er om te helpen maar niet om alles voor te kauwen....

[ Voor 49% gewijzigd door muppet99 op 15-07-2010 15:42 ]

Carpe Diem

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:31
bij mijn weten bestaan er geen receivers met een TV-ontvanger. Waarom zou je dat ook willen?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Bij mijn weten voldoet dit topic niet aan de eisen die we hier op GoT stellen. We verwachten hier namelijk iets meer van eigen onderzoek alvorens je post. En dat maak ik uit de huidige TS niet op. Als je langs welke electro-keten dan ook gaat kunnen zij je precies uitleggen wat er mogelijk is en wat je nodig hebt. Met wat je nodig hebt kan je dan altijd nog gaan schuiven betreffende wat je budget toe laat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.