Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Link openen in gemaximaliseerd venster

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.

Op mijn website heb ik in het menu de volgende standaard code staan op een PDF document in een nieuw venster te openen:

<a href="/content/images/programma.pdf" target="blanc">

Zoals bekend opent internet explorer dit nieuwe venster dan niet maximaal, is er een stukje code zodat dit wel gebeurd?

Ik heb gezocht op Google en Got maar kon de oplossing niet vinden.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Waarom zou een website moeten bepalen hoe groot mijn venster moet worden. Dat wil ik als gebruiker zelf onder controle houden.

Verder zou je met window.open in een zoekveld een heleboel tips moeten kunnen vinden ;)

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:27
Je wilt een PDF gemaximaliseerd openen? Vergeet niet dat op een groot aantal machines PDF's direct in een aparte reader geopend worden. De afmetingen daarvan kun je in elk geval niet aansturen vanuit je website.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:29:
Waarom zou een website moeten bepalen hoe groot mijn venster moet worden. Dat wil ik als gebruiker zelf onder controle houden.

Verder zou je met window.open in een zoekveld een heleboel tips moeten kunnen vinden ;)
Ik denk dat veel van mijn bezoekers dit wel waarderen, je kunt hem zelf toch weer een ander formaat geven als hij standaard maar gemaximaliseerd is.

Verwijderd

Topicstarter
mjax schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:32:
Je wilt een PDF gemaximaliseerd openen? Vergeet niet dat op een groot aantal machines PDF's direct in een aparte reader geopend worden. De afmetingen daarvan kun je in elk geval niet aansturen vanuit je website.
Er van uitgaande dat de pdf gewoon via een plugin in Internet Explore geopent wordt.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 13:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:36:
[...]

Er van uitgaande dat de pdf gewoon via een plugin in Internet Explore geopent wordt.
Welke plug-in? Ik ken geen plug-in die pdf kan lezen voor IE. Anders moet je bij de documentatie van die plug-in zijn om te kijken of je daar opties kan vinden om het scherm maximaal weer te geven.

Het zal toch wel een Adobe, of foxit reader zijn die mensen gebruiken om pdf te lezen.

[ Voor 16% gewijzigd door Tukk op 15-07-2010 14:38 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Tukk schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:37:
[...]

Welke plug-in? Ik ken geen plug-in die pdf kan lezen voor IE. Anders moet je bij de documentatie van die plug-in zijn om te kijken of je daar opties kan vinden om het scherm maximaal weer te geven.

Het zal toch wel een Adobe, of foxit reader zijn die mensen gebruiken om pdf te lezen.
Sorry, geen plugin maar inderdaad Adobe fo Foxit.

Verwijderd

Topicstarter
window.open geeft wel veel tips maar ik ben niet erg thuis in javascript en kan het niet exact voorgekauwd vinden.

Hoe gaat mijn link er dan uitzien?

<a href="/content/images/programma.pdf" target="blanc">

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:51:
window.open geeft wel veel tips maar ik ben niet erg thuis in javascript en kan het niet exact voorgekauwd vinden.
En dat ga je hier ook niet voorgekauwd krijgen ;)
scriptrequest

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.