Ik ben op zoek naar een zo klein mogelijke compactcamera met optische IS en 5x optische zoom voor onder de 200 euro.
Nu moet ik een keuze maken tussen de Sony Cybershot DSC-W380 en de Nikon Coolpix S640.
Ik heb al het e.e.a. gelezen op verschillende sites, maar drie vragen zijn nog onbeantwoord:
- Welk toestel is het meest gebruikersvriendelijk?
Mijn huidige IXUS 40 heeft een menu waarin ik altijd aan het zoeken ben naar instellingen.
De menuknoppen op het toestel vind ik ook onduidelijk. Voor mij geen IXUS meer.
- Met welk toestel kun je het snelst achter elkaar foto's maken?
Mijn IXUS is altijd met iets bezig waardoor ik steeds moet wachten voordat ik de volgende foto kan maken.
- Zijn er nog belangrijke kwaliteitsverschillen tussen de Sony G lens en de Nikkor lens?
Nu moet ik een keuze maken tussen de Sony Cybershot DSC-W380 en de Nikon Coolpix S640.
Ik heb al het e.e.a. gelezen op verschillende sites, maar drie vragen zijn nog onbeantwoord:
- Welk toestel is het meest gebruikersvriendelijk?
Mijn huidige IXUS 40 heeft een menu waarin ik altijd aan het zoeken ben naar instellingen.
De menuknoppen op het toestel vind ik ook onduidelijk. Voor mij geen IXUS meer.
- Met welk toestel kun je het snelst achter elkaar foto's maken?
Mijn IXUS is altijd met iets bezig waardoor ik steeds moet wachten voordat ik de volgende foto kan maken.
- Zijn er nog belangrijke kwaliteitsverschillen tussen de Sony G lens en de Nikkor lens?