[BSOD] Intel G35 graphics

Pagina: 1
Acties:

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Ik heb al een tijdje een computer onder de tv staan, wat gebruikt wordt als mediacenter.
Voorheen draaide dit op Windows Vista, maar onlangs Windows 7 op geinstalleerd.

In Windows 7 verschijnt telkens een BSOD, ik heb een foto gemaakt, zie onderstaande link:

Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/6441/imag0054s.jpg

De BSOD's verschijnen telkens op verschillende momenten. De ene keer vlak na het opstarten al, de andere keer kun je 3 (full hd) films kijken en dan gebeurd het gewoon niet.

De BSOD geeft een videokaart driver fout aan, ik heb daarom de laatste versie gedownload en geinstalleerd, op de hoop dat het zou helpen, maar helaas.
Ik heb zelfs de 64bit én 32bit versie van Windows 7 geprobeerd, maar het gebeurd in allebei.

Enig idee wat er mis is?

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:17

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Hitte denk ik,het is geen driver probleem want je hebt verschillende drivers geprobeerd, dus kijk even of er stof in je pc zit , zoniet kijk of de koelvinnen van de chip schoon zijn , en zet er eens nieuwe koelpasta onder , heb ik ook gedaan (ookal geruik ik m'n G31 niet), Als 't dan nog niet weg is , kijk is even naar de airflow in je kast dan ( moet absoluut geen probleem zijn want ik draaide vroeger hier zonder casefans HD films op me G31 )

Desnoods koop je een goedkoop kaartje waarmee je HD films kunt kijken :z

[ Voor 112% gewijzigd door Patjeee op 15-07-2010 18:08 ]

• Boyd
Koelvinnen en blok schoon gemaakt, nieuwe koelpaste gekocht en aangebracht. Kast open gezet om te testen en na het starten van de 1e film, na 5 minuten alweer hetzelfde blauwe scherm. Kan dus bijna niet de warmt ezijn, zou je zeggen.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

De X3500 GMA (het deel van de G35 dat voor je video zorgt) heeft geen eigen geheugen en gebruikt daarvoor je werkgeheugen. Het is dus mogelijk dat het probleem in je geheugen zit, een nachtje memtest draaien kan dat bevestigen of uitsluiten.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Boyd
Zer0 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 14:28:
De X3500 GMA (het deel van de G35 dat voor je video zorgt) heeft geen eigen geheugen en gebruikt daarvoor je werkgeheugen. Het is dus mogelijk dat het probleem in je geheugen zit, een nachtje memtest draaien kan dat bevestigen of uitsluiten.
Dan had dat in m'n vorige installatie met windows vista toch ook al problemen moeten geven? Want daar heb ik nooit een BSOD gehad.

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-02 11:08
Geheugen kan defect raken, je kan het in ieder geval uitsluiten als memtest86 niet faalt.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 08:00
Amdk6II schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:05:
Geheugen kan defect raken, je kan het in ieder geval uitsluiten als memtest86 niet faalt.
Reserveer minimaal geheugen dan, want anders test je namelijk niet je video geheugen. Of doet het in een pc met een losse videokaart.

• Boyd
Amdk6II schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:05:
Wegens vakantie heb ik er even niks mee kunnen doen, ik ben gister teruggekomen en heb meteen de memtest gedraaid. Uitslag staat hier:

http://a.yfrog.com/img535/2110/30671593.jpg

Geen fouten, dus het geheugen is het niet. Wat dan wel? :/
Pagina: 1