Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Verdwenen review

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Ik was vanochtend even bezig met een review schrijven voor de AC Ryan POHD
pricewatch: AC Ryan PlayOn! HD 500GB
Dit ging in de volgende stappen;
1. Naar de PW
2. Klikkie op "review schrijven"
3. Simpele review (dus enkel de sterretjes) gemaakt
De review stond nu in mijn activiteit, en vanaf daar ben ik hem gaan bewerken.
4. Gedeelte geschreven
5. Opgeslagen in preview modus
Nu was hij prima opgeslagen, en even later kon ik hem ook weer openen om te bewerken, hetgeen ik heb gedaan
6. Opgeslagen review bewerkt, en opnieuw opgeslagen in preview modus
7. Weg! Foetsie! Hij staat niet meer onder "mijn activiteit" en ook de eenvoudige review is niet meer aan de speler gekoppeld in de PW

Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ik hem niet zelf heb gewist. Niet alleen is dit voor mij bijzonder vervelend omdat natuurlijk al wel wat tijd en moeite in zit, dit lijkt me een bug die erg ongewenst is...

Als hij voor jullie nog ergens te achterhalen is, bijzonder graag dat ik de tekst even in DM krijg!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
*schop*
In de eerste plaats omdat ik het wel prettig zou vinden om de tekst van review te krijgen, mocht deze nog ergens in de krochten van T.net rondzwerven, in de tweede plaats omdat ik weinig zin heb om aan een nieuwe te beginnen wetende dat dit kan gebeuren, en in de derde en laatste plaats omdat het bijzonder vervelend kan zijn als anderen hetzelfde overkomt...

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Als ik mijzelf even impersonate als jou en naar je lijst met productreviews ga, zie ik hem er gewoon tussen staan. Wel staat hij in preview mode (en is dus grayed out in het overzichtlijstje), maar de tekst is gewoon ingevuld. Overigens heb je niets staan bij de plus- en minpunten en tot die tijd zal het sowieso een simpele review blijven.

Ik snap zo even niet wat je bedoeld met 'mijn activiteit' trouwens, maar je lijst met productreviews vind je op http://tweakers.net/productreview/manager.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Right, dit is tegelijkertijd :D en :'(!
:D Omdat hij er inderdaad tussen staat, en ik dus verder kan gaan met schrijven, :'( omdat ik zo stom ben geweest dat ik hem niet zelf heb kunnen vinden!

Wat dan nog wel vreemd is, is dat de review in eerste instantie hier terug te vinden was, en dan ook nadat ik de eerste tekst had toegevoegd (in preview), en vervolgens niet meer.

Maargoed, mooi dat hij niet foetsie is, excuses voor mijn -laten we het beestje bij de naam noemen- stomheid en laten we hopen dat niemand ooit dit draadje nog leest :$ :$

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Waarom de review in eerste instantie in het lijstje op je profiel pagina staat weet ik zo niet, wellicht een caching ding. En over eventuele domheid zal ik me verder niet uitlaten. :P

Maar om de zorgen dat het draadje niet gelezen wordt, zal ik hem gelijk op slot gooien. :) Succes met het verder schrijven van je review!

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.