Toon posts:

ipod internetprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb een probleem met de internet op mijn ipod. Ik heb wel verbinding maar als ik op internet ga en ga zoeken naar een site geeft mijn ipod dit aan: kan de webpagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen. Ook het weer, mail, youtube en kaarten doet hij wsl om deze reden niet.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Symptomen
Wanneer u een website met Safari probeert te openen, krijgt u mogelijk het waarschuwingsbericht: "Kan de pagina niet openen. Te vaak doorverwezen bij het openen van (naam website)." Dit probleem kan ontstaan als u een pagina opent die een doorverwijzing bevat naar een andere pagina die terugverwijst naar de oorspronkelijke pagina.

Producten waarbij dit probleem kan optreden
Safari

Oplossing
Het probleem wordt doorgaans veroorzaakt door de website die u probeert te openen en niet door Safari. Safari kan de website mogelijk later openen wanneer het probleem met het doorverwijzen van de website is opgelost.

Soms kan het probleem worden veroorzaakt door een interactie met Safari. Dit probleem kan ook optreden omdat doorverwijsinformatie langer werd behouden dan de levensduur ervan. In sommige gevallen kunt u opnieuw een website openen door Safari opnieuw in te stellen. Hiervoor volgt u deze stappen:

1.Kies Safari > Stel Safari opnieuw in.
2.Selecteer alleen "Verwijder alle cookies" en "Maak cache leeg".
3.Klik op Stel opnieuw in.
Als het probleem aanhoudt, kunt u feedback sturen naar de betrokken website om het probleem te proberen oplossen. U kunt ook feedback sturen naar Apple door Safari > Rapporteer bugs aan Apple te kiezen.
Heb je hier wat aan?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee, want die instructies zijn voor osx.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.