WIN7 Gebruikersnaam veranderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij het installeren van windows 7 in er een ergerlijke tikfout in de gebruikersnaam geslopen, nu kan ik wel via het configuratiescherm de gebruikersnaam veranderen, maar toch blijft de map onder 'user' foutief staan. (ook na opnieuw opstarten. Het probleem is nu dat er op het icoontje een slotje staat en je de naam van deze map niet kan wijzigen. Weet iemand of dit op een andere manier toch mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je de foutieve user niet gewoon kopieren via het userprofile-dingetje "My Computer Properties"?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:38

lier

MikroTik nerd

Of anders maak je de juiste gebruikersnaam aan als nieuwe gebruiker en doe je daarna de oude verwijderen ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik dat? Heb een NL win 7 namelijk.
Overal waar ik het kan veranderen heb ik het inmiddels gedaan, hij wordt ook in het startmenu goed weergegeven, alleen die bestandsmap blijft de oude naam houden...

Het lijkt er op dat je van een geopende account deze map niet kan hernoemen. Wanneer je een nieuwe gebruiker aanmaakt om dan via deze account de usermap te wijzigen lukt dat wel, maar wanneer je daarna met de originele account inlogt zegt hij dat de bestanden niet toegankelijk zijn en er een TEMP map is aangemaakt in C:/Users.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-08 09:29
Kijk hier eens: http://social.answers.mic...35-454e-83d6-77232207c7e2
Ik heb geen idee of het werkt, maar klinkt als een paar minuten werk.
Succes ermee ;)