Toon posts:

help serieus probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nieuw geheugen erin en heb geprobeerd om het onder cas 2 143hz te laten lopen met het resultaat dat ik niet meer in mijn bios kom,
hij geeft geen power op mijn videokaart zodat ik niet in mijn bios kan komen om de settingen terug te zetten.
wie weet er een oplosssing.
ik ben nu op een andere computer.
Graag serieuze antwoorden.:z

Verwijderd

bios wissen

Verwijderd

Snel een nieuwe voeding plaatsen :?

Verwijderd

methode 1, deze werkt altijd:
bios resetten, door een bepaald jumpertje zo te zetten dat je bios zonder stroom komt te zitten. Of d.m.v. het batterijtje los halen.

methode 2, werkt alleen bij bep mobo's:

"insert" inhouden tijdens het booten ( insert-indrukken=>powerknop-indrukken, w88 en hopern )

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34

EraZor

Don't mention the war

Je kan op vrijwel elk mobo via een jumpertje op je mobo het bios resetten in de default waardes. Compu uit -> jumpertje verzetten -> power aan (meestal gebeurt er nu niks) -> jumpertje weer terug -> voila; alle bios settings gereset.

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 16:51 schreef EraZor het volgende:
Je kan op vrijwel elk mobo via een jumpertje op je mobo het bios resetten in de default waardes. Compu uit -> jumpertje verzetten -> power aan (meestal gebeurt er nu niks) -> jumpertje weer terug -> voila; alle bios settings gereset.
Of je haalt de batterij er eventjes uit, net zo makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 maart 2001 16:49 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Snel een nieuwe voeding plaatsen :?
mankeert niks aan mijn voeding ik heb een bios probleem geen voeding probleem.:z

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Zoals al eerder is gezegt BIOS reset is de enige manier

Nu ook zonder stropdas

Pagina: 1