Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
Ik zocht net op YouTube een Nederlandse unboxing over een iPhone 4 aka zoekterm: een iPhone 4 uitpakken en kreeg het volgende filmpje, de nederlandse man heeft een iPhone 4 in Londen (Engeland) sim-lock vrij gekocht met een originele "bumper" case, dus ik kijk die unboxing, zie ik opeens dat hij zijn simkaartje op maat snijdt voor mini-sim! tot mijn grote verbazing snijdt hij gewoon dwars door de chip heen! En jawel hoor, hij doet het ook nog gewoon! En daarbij komt dat hij uitlegt van die antenne bug, als hij hem in zijn hand heeft dat de signaalsterkte daalt etc, maar als hij zijn apple bumper case eromheen doet het signaal hetzelfde blijft.. Bekijk hier het filmpje:

Geef jullie mening hierover :O

YouTube: Uitpakken 4, Mini Sim, antenne singaal en Bumper case

[ Voor 34% gewijzigd door iVisionz op 14-07-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
offtopic:
HTML doet het niet hier op GoT. Gebruik de [video]-tag.

Maar shocking? Hij snijdt gewoon z'n simkaart op formaat. En blijkbaar kan dat omdat de electronica direct onder de contacten zit.

Lol trouwens dat ie eerst vergeet het plakband te verwijderen :D

Waar ik echter echt niet bij kan, is dat je een mooie (en hippe) telefoon koopt en dat je daar dan weer een (lelijk!) hoesje omheen gaat doen 8)7 Een screen-protector, ok, maar een hele hoes (of bumper)? Waar is dat nou voor nodig? Ok, bij de iPhone 4 is het omdat de antenne een kleine fuck-up bevat (kan de beste overkomen), maar het is wel gewoon lelijk en oncomfortabel.

[ Voor 82% gewijzigd door Room42 op 14-07-2010 23:45 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:15
Toch niet bijzonder? Het is al lang bekend dat je van een gewone SIM een microsim kan maken. Genoeg tutorials te vinden over hoe je dat moet doen. Hij snijdt ook helemaal niet dwars door die chip heen. Die chip blijft heel.
Overigens is het gebruik van de bumpercase ook al lang geleden geadviseerd vanwege signaalproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Room42 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:34:
offtopic:
HTML doet het niet hier op GoT. Gebruik de [video]-tag.
Done, ik zie nu trouwens meerdere nederlandse mensen met een iphone op youtube die hun simkaartje doormidden snijden en ducktape op hun vingers plakken of een hoesje eromheen doen :| 8)7
Jimster schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:39:
Toch niet bijzonder? Het is al lang bekend dat je van een gewone SIM een microsim kan maken. Genoeg tutorials te vinden over hoe je dat moet doen. Hij snijdt ook helemaal niet dwars door die chip heen. Die chip blijft heel.
Overigens is het gebruik van de bumpercase ook al lang geleden geadviseerd vanwege signaalproblemen.
Hoe kan die chip heel blijven hij zegt zelf in het filmpje dat hij erdoorheen snijdt :P

En eerst zei Apple nog zo mooi dat het signaal probleem een "software foutje" was. :9~

[ Voor 45% gewijzigd door iVisionz op 14-07-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-07 21:01

DefLite

Why so serious?

En dus, wat is er dan zo bijzonder/raar aan het feit dat ze van hun sim een micro sim maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Wat is nou het schokkende aan dit filmpje?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 14:21
Hij snijd alleen door de contactpuntjes heen. Daar zitten kleine draadjes aan vast die naar de echte chip eronder lopen. Die zit in het midden en is misschien 2 bij 2mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237999

iVisionz schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:39:
[...]
Hoe kan die chip heel blijven hij zegt zelf in het filmpje dat hij erdoorheen snijdt :P
Hij snijdt alleen door de contactvlakken van de SIM kaart heen, de chip zelf is veel kleiner dan de contactvlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08

Sick Nick

Drop the top!

Mute schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:42:
Wat is nou het schokkende aan dit filmpje?
Z'n sokken en dat ie flashy probeert te doen met een multitool om een plastic! folietje van de verpakking te verwijderen. Beetje zo van kijk mij hip zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Sick Nick schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:52:
[...]

Z'n sokken en dat ie flashy probeert te doen met een multitool om een plastic! folietje van de verpakking te verwijderen. Beetje zo van kijk mij hip zijn :P
haha dat doen trouwens de meeste unboxers in hun video's, een plastig folietje doorsnijden met een groot scherp ruig uitziend m7 knife :P

en dan bedoel ik echt zo'n ding:

Afbeeldingslocatie: http://www.thefinestwriter.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/knife.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08

Sick Nick

Drop the top!

Tja, patsfactor x10 zullen we maar zeggen. Hebben ze toch een keer rambo gespeeld op film... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

Vuvuzela

My spire is forming

Best een kut topic over een (oud) niet schokkend filmpje.

Wel grappig als hij dat plakbandje op de simkaart laat zitten. :+

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
iVisionz schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:31:
dus ik kijk die unboxing, zie ik opeens dat hij zijn simkaartje op maat snijdt voor mini-sim! tot mijn grote verbazing snijdt hij gewoon dwars door de chip heen! En jawel hoor, hij doet het ook nog gewoon!
Hij snijdt helemaal niet door de chip heen. Hij snijdt door de contactpuntjes heen. Die zijn niet boeiend.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sick Nick schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:52:
[...]

Dat plus de tennisschoenen terwijl hij duidelijk niet aan het tennissen is en het feit dat er zelfs een appeltje op z'n koffiekopje staat... de iMok :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:21
Ik denk dat dit niet echt topicwaardig was. Maar door de reacties is het er ook niet beter op geworden...

Voor de volgende keer kijk of dit misschien beter past in een al bestaand topic. Als je een eigen topic wilt openen, geef dan duidelijk aan wat je wilt bediscussiëren. Je topicstart is nu lastig leesbaar en het is onduidelijk waar je naartoe wilt :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.