uTorrent Mappen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365539

Topicstarter
Hoi,

Ik heb uTorrent voor mac, alles werkt perfect. Maar iets zit me tegen. Ik had op Windows een TEMP en een Downloads map. Dat, als hij aan het downloaden is alle bestanden in TEMP zet, en als ze klaar zijn ze automatish kopieerd naar Downloads map. Hoe kan ik dat aangeven in uTorrent voor Mac. Ik zie geen speciale butten/map. Iemand ervaring?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:27
Niet een directe oplossing van je probleem maar ik vraag het toch even.
Waarom gebruik je uTorrent? Op de Mac heb je namelijk een perfect werkend torrent programma dat Transmission heet.

Klein, lichtgewicht, snel en het heeft de optie die jij zoekt: "Keep incomplete files in: <Mapnaam>".
En het is nog gratis ook!

http://www.transmissionbt.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Saeverix op 14-07-2010 23:24 ]

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Saeverix schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:24:
Niet een directe oplossing van je probleem maar ik vraag het toch even.
Waarom gebruik je uTorrent? Op de Mac heb je namelijk een perfect werkend torrent programma dat Transmission heet.

Klein, lichtgewicht, snel en het heeft de optie die jij zoekt: "Keep incomplete files in: <Mapnaam>".
En het is nog gratis ook!

http://www.transmissionbt.com/
Bedankt voor je snelle reactie! Ik gebruik uTorrent omdat het met 'de paplepel' is ingegoten. Maar is sta open voor veranderingen, en ik heb dus Transmission gedownload! Bedankt voor je tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 22:18

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Mac client van utorrent is nu eenmaal niet gelijk aan de win versie volgens mij. Ik gebruik zelf ook Transmission vanwege de mappen onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:46
Nadeel van Transmission is dat deze geen goede Disk Cache heeft. Bij interne schijven geen probleem maar ik zelf gebruik externe schijven en dan geeft Transmission nogal wat problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Pendora schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:17:
Nadeel van Transmission is dat deze geen goede Disk Cache heeft. Bij interne schijven geen probleem maar ik zelf gebruik externe schijven en dan geeft Transmission nogal wat problemen.
Dat kun je zelf oplossen door bijvoorbeeld 1 keer per week handmatig je complete Torrents (natuurlijk wel met goede share ratio) te verplaatsen naar je externe schijf. Problem solved.

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:46
Saeverix schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:27:
[...]

Dat kun je zelf oplossen door bijvoorbeeld 1 keer per week handmatig je complete Torrents (natuurlijk wel met goede share ratio) te verplaatsen naar je externe schijf. Problem solved.
Tuurlijk kan dat. Maar mijn interne schijf is maar 160GB waar ik al 100GB van gebruikt heb. Paar bluray's volledige linux distro's en die schijf zit vol. Terwijl mijn externe schijf 3TB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Transmission gaat automatish uit wanneer ik het beeldscherm dichtklap, kan dat verholpen worden?

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 365539 op 15-07-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Dat hoort.. dan gaat je mac in slaapmodus.
Je kan InsominaX installeren om slapen tegen te gaan. ( http://semaja2.net/insomniaxinfo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kaassouffle schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:04:
Dat hoort.. dan gaat je mac in slaapmodus.
Je kan InsominaX installeren om slapen tegen te gaan. ( http://semaja2.net/insomniaxinfo )
Maar, bij uTorrent bleef hij maar door downloaden... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Zou eerder zeggen dat dat foutje is in utorrent? Of is dat een optie in utorrent preferences?
Anyhoo probeer insominaX zou ik zeggen (of 'clamshell' modus met extern scherm en muis aangesloten, dan kun je je mac ook dichtklappen en blijft hij doorwerken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Of gewoon je beeldscherm niet dichtklappen... Het is sowieso niet bevorderlijk voor de warmteafvoer.
Je kunt het beeldscherm uitschakelen door CTRL + SHIFT + EJECT in te drukken.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Saeverix op 15-07-2010 11:49 ]

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Saeverix schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:48:
Of gewoon je beeldscherm niet dichtklappen... Het is sowieso niet bevorderlijk voor de warmteafvoer.
Je kunt het beeldscherm uitschakelen door CTRL + SHIFT + EJECT in te drukken.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :)
Haha! Nog maals bedankt, nu hoef ik geen programmatjes te downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:21

Wish

ingwell

En in uTorrent kun je toch ook aangeven waar je de huidige downloads wilt hebben en waar ze moeten komen te staan als ze klaar zijn?
Volgens mij gewoon onder preferences ergens...

Maar goed, dat wel in mijn Windows versie, geen idee hoe het Mac idee eruit ziet

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 09:58
Ik ben nog steeds op zoek naar een methode om torrents in verschillende categorieen te verplaatsen naar verschillende mappen. In utorrent kan dit (op een heel beperkte manier). Kan transmission dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Mocht je een NAS hebben o.i.d. of een router die meer kan dan dat ie doet, dan kan je ook je torrents op een server draaien, kan je gewoon 24/7 downloaden zonder je computer aan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Mad_Cow schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:40:
Ik ben nog steeds op zoek naar een methode om torrents in verschillende categorieen te verplaatsen naar verschillende mappen. In utorrent kan dit (op een heel beperkte manier). Kan transmission dat wel?
Afbeeldingslocatie: http://emberapp.com/werner/images/groups/sizes/o.png

Chookity-pok

Pagina: 1