Pricewatch manager

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb maandag een aanvraag ingediend voor listing van een webshop met aanvraag voor informatie over de Pricewatch Manager.

Mij valt op dat het lang duurt voor een reactie komt (we zijn nu bijna drie dagen verder) en dat de inhoud van dit abonnement erg ontransparant is: er is weinig informatie, de informatie *die* er is gaat verscholen achter een obscuur emailadres waar zoals gezegd niet bijster rap op gereageerd wordt. Concurrerende sites (Vergelijk, Kieskeurig) zijn snel met reageren en bieden heldere inzage in het kostenplaatje.

Daarom probeer ik het even langs deze weg, wie kan mij meer info verschaffen?

[ Voor 9% gewijzigd door Captain Pervert op 14-07-2010 22:05 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo te zien is je shop submit van zondagmiddag in elk geval maandagochtend verwerkt, de shop is goedgekeurd en staat inmiddels dus in de Shopreview sectie. Op welke manier had je de PWM informatie aangevraagd, in je shop submit of apart per e-mail aan pwmanager@tweakers.net?

Het e-mail adres pwmanager@tweakers.net of het telefoonnummer van Pricewatch Sales: 020 204 2133 zijn in elk geval wel de beste methoden om contact op te nemen met de juiste personen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 15-07-2010 09:04 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Via dat emailadres, maandag de eerste keer en gisteren een reminder. Geen reactie...?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 21:58
Bel ze anders gewoon ff Pricewatch Sales: 020 204 2133

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ok, ik weet verder niet hoe of wat dan de reden is dat je nog geen reactie hebt. Je kan even afwachten of iemand vandaag nog wel reageert, of dit topic wordt opgemerkt, maar wellicht dat een belletje inderdaad nog wel het beste is :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-06 17:36

Kraan

Veteraan
Hey Pervert,

De persoon die daar normaal gesproken over gaat is daar de afgelopen dagen wegens ziekte niet toe in staat geweest.

Ik kan even niet achterhalen welke mail naar pwmanager@ van jou is, maar als je je contactgegevens even via een PM of mail naar mij doet, zal ik zorgen dat de accountmanager even contact met je opneemt.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Pagina: 1