Ik heb maandag een aanvraag ingediend voor listing van een webshop met aanvraag voor informatie over de Pricewatch Manager.
Mij valt op dat het lang duurt voor een reactie komt (we zijn nu bijna drie dagen verder) en dat de inhoud van dit abonnement erg ontransparant is: er is weinig informatie, de informatie *die* er is gaat verscholen achter een obscuur emailadres waar zoals gezegd niet bijster rap op gereageerd wordt. Concurrerende sites (Vergelijk, Kieskeurig) zijn snel met reageren en bieden heldere inzage in het kostenplaatje.
Daarom probeer ik het even langs deze weg, wie kan mij meer info verschaffen?
Mij valt op dat het lang duurt voor een reactie komt (we zijn nu bijna drie dagen verder) en dat de inhoud van dit abonnement erg ontransparant is: er is weinig informatie, de informatie *die* er is gaat verscholen achter een obscuur emailadres waar zoals gezegd niet bijster rap op gereageerd wordt. Concurrerende sites (Vergelijk, Kieskeurig) zijn snel met reageren en bieden heldere inzage in het kostenplaatje.
Daarom probeer ik het even langs deze weg, wie kan mij meer info verschaffen?
[ Voor 9% gewijzigd door Captain Pervert op 14-07-2010 22:05 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.