Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WLM] Wel in taakbeheer, niet op het beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:42
Hoi,

Ik zit momenteel op een Asus A7U-7S056C. Via MSconfig heb ik er reeds voor gezorgd dat Windows Live Messenger(WLM) en de Windows Live Essentials(WLE) (Beta, maar ook de vorige stabiele versie) niet direct opstarten bij het starten van Windows Vista.

Echter, wanneer ik WLM probeer op te starten krijg ik hem niet op het scherm tevoorschijn. Wel kan ik in taakbeheer beide processen vinden. Wanneer ik beide processen probeer te beëindigen, lijkt hij zichzelf te bevriezen. Het proces wil dan niet beëindigen. Extra nadeel is dat dit ervoor zorgt dat bij het afsluiten van de laptop, het 'afmelden' scherm blijft staan, en zichzelf niet afsluit.

Het lijkt erop dat de laptop in deze een eigen willetje heeft. De ene keer start hij wel op, de andere keer niet. Het maakt dan niet uit of de laptop aan de accu zit of niet.

Heeft iemand hier tips/trucs/oplossingen voor?

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Ik denk dat het feit, dat je twee verschillende WLM's hebt geinstalleerd staan op je laptop, voor problemen zorgt. Daarbij komt nog eens dat één van die twee op deze moment in beta status is wat betekent dat er wel een paar nasty bugs in (kunnen) zitten.

Ik stel voor dat je beide WLM's verwijdert van je laptop en dan maar één van die twee versies installeert :)

Maak je misschien gebruik van messengerplus ofzo? Als dat zo is, misschien deze ook even verwijderen, kwestie dat je een cleane basis hebt voor het WLM gebeuren.