Lies are obvious to read because the truth is already written
Bel/vraag eens bij de plaats waar je de telefoon hebt aangeboden ter reparatie?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Ik zou sowieso binnen 48 uur melding maken bij de reparateur en kijken wat hun dan zeggen.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Dit inderdaad.Malantur schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:32:
Bel/vraag eens bij de plaats waar je de telefoon hebt aangeboden ter reparatie?
ja heb eurotwice ondertussen al gemaild, maar het zou jammer zijn als ik hierdoor mijn telefoon voor de 3e keer een maand kwijt ben.
Tja dan is het simpel: nu voor de 3e keer in de maand je telefoon weg, of eventueel als hij nog is kapot is geen garantie.
Op wel antwoord hoopte je eigenlijk? Ik vindt het iig nogal voor de hand liggend en dus een nutteloos topic.
Op wel antwoord hoopte je eigenlijk? Ik vindt het iig nogal voor de hand liggend en dus een nutteloos topic.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
uhm van de ene maand dat ik het toestel in bezit heb is hij daarna meer dan 2 maanden al weggeweest voor reparatie, dus lijkt me dat ik er nu niet zon zin in heb om hem nu nog een maand kwijt te zijn ?Malantur schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:46:
Tja dan is het simpel: nu voor de 3e keer in de maand je telefoon weg, of eventueel als hij nog is kapot is geen garantie.
bedoel ze kunnen ook even een interne notitie maken of mij alsnog die stickers toezenden ipv het hele toestel weer opnieuw te moeten sturen naar hun.
bedoel van de 3 maanden dat ik het toestel nu bezit heb ik misschien 3 weken effectief gebruik kunnen maken van dit toestel >.<
[ Voor 8% gewijzigd door D33F op 14-07-2010 22:37 ]
Zoals hierboven al werd aangeraden heb ik gisteren een email naar eurotwice gestuurd.
Vandaag kreeg ik een reactie terug waarin stond dat hun er een notitie van hebben gemaakt, en dat het bij de volgende reparatie geen probleem zou mogen zijn.
Vandaag kreeg ik een reactie terug waarin stond dat hun er een notitie van hebben gemaakt, en dat het bij de volgende reparatie geen probleem zou mogen zijn.
Pagina: 1