Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al een beetje verklapt heeft, ik ben op zoek naar een internationale webshop die een uitgebreid aanbod heeft aan gaming laptops voor een redelijk bedrag. Ik wil niet graag te veel betalen, wat alienware e.d. eigenlijk al buiten sluit,
Ik heb al een kijkje genomen op Newegg, maar daar hebben ze nou niet het meest uitgebreide aanbod aan gaming laptops. Ik ken verder niet heel erg veel goede internationale webshops, dus ik hoopte dat hier iemand mij een goeie aan kan wijzen.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:57
tja, gaming laptops zijn gewoon duur. je hebt Dell/alienware, xxodd, en je kunt hier ook gewoon in CSL kijken naar gamelaptop NBBG's. internationale webshops ken ik verder niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
http://www.kobaltcomputers.co.uk/

Persoonlijk geen ervaring mee, maar ze worden af en toe aangehaald als alternatief voor Xxodd. Ze bieden in heel Europa overigens Collect & Return garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de suggesties, maar het is niet echt wat ik zoek. Een maat van mij die wil graag een goeie gamers laptop, maar heeft zelf totaal geen verstand van pc's/laptops (vandaar ook dat hij mij om advies vroeg). Hij heeft liever een laptop waaraan niets geconfigureerd hoeft te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De Asus G73 kan ik van harte aanbevelen! Daar hoef je niks meer aan te configureren. In de NBBG vind je ook voorgeconfigureerde notebooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT Furiousanger!

Het doel van je topic is mij een beetje onduidelijk. Je vraagt om een internationale webshop voor laptops voor gaming waaraan niets geconfigd hoeft te worden. Aan de ene kant is het mij schier onduidelijk waarom het een internationale webshop moet zijn en aan de andere kant mogen het niet de bekende (en hierboven vermelde) merken zijn. Ik denk dat er naast die merken weinig anders op zit dan een aantal specs te definiëren en op basis van die specs een laptop uit het standaard assortiment uit te zoeken.

Wellicht kun je nog wat meer info geven over wat je precies zoekt, anders denk ik dat dit topic alle kanten op gaat!
Pagina: 1