Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP officejet 6500 werkt niet mee

Pagina: 1
Acties:

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 16:09
We hebben onlangs een HP officejet met typenr 6500 gekocht. Oftewel de volgende klik.

Maar een van de redenen dat ik deze gebruik is omdat wij rapporten moeten scannen en mailen. Nou kan deze printer dat automatisch. Ware het niet het feit dat het kreng dus weigert het mail gedeelte te doen. Je kan in de software van HP aangeven dat ik Outlook expres wil gebruiken welke ook een volledig geconfigureerd account in gebruik heeft. Maar toch blijft de software aangeven van Scan fout kijk of het email programma wel goed is geconfigureerd.

Is er iemand hier die meer info van dit apparaat heeft want ik kom er na een halve dag kloten niet meer uit.

De pc draait win XP SP3 met de standaard mail aplicatie daarin.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?... In een halve dag kan je veel opties hebben geprobeerd, het zou zonde van mijn en jouw tijd zijn als ik nu ga beginnen met het herhalen van de stappen die je al hebt gedaan. Je hebt bijvoorbeeld nog niet eens gezegd of je de handleiding er al op na hebt geslagen. ;)

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 16:09
Haha uiteraard de handleiding erbij genomen.
Nee maar zoals ik al zei tijdens installatie ging alles verder goed. Tis dus alleen het probleem dat de software schijnbaar een conflict heeft met het standaard mailprogramma van XP ofzo. Want hij doet verder alles, printen, scannen en zelfs faxen. Maar zit dus alleen nog met dat mail programma wat niet lekker werkt.
Verder is alles up to date qua software.