Toon posts:

is een MSI pro 2 goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan een msi bord te kopen , is dat een goed mobo?

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
[topic=141322]

lees dat maar ff

ja is wel een goed mobo voor die prijs, wil je ietsjes beter neem dan een Abit k7tA met raid (als je dat nodig vind)

Audi A8 W12 6.0

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Wat voor mobo je neemt hangt af van de processor die je neemt (de bussnelheid enzo).
Als je een Processor neemt T/M de 133 MHz bussnelheid, kan je het best de MSI K7T Pro 2A nemen of de MSI K7T Turbo-R.

Als je een processor neemt met 266 MHz bussnelheid, kan je de MSI K7T266 Pro nemen.

En verder vind ik MSI hele goede mobo's maken, omdat ze onwijs stabiel zijn.

Verwijderd

Hmm... Ik weet het niet meer zo ondertussen. Ik heb een MSI K7T Pro2a, maar het wordt ondertussen steeds irritanter. Vastlopers, zelfs zonder overclocking enz. Zwaar klote dus... Maar voor de rest zijn het wel aardige bordjes...

Verwijderd

Daar heb ik met mijn MSIk7TProa ook last van.
Ik wist alleen nog niet dat het aan het moederbord ligt.
Ik dacht dat het kwam door de hitte van de processor.
Want ik krijg er namelijk sneller last van als ik de temp op laat lopen in mijn woonkamer.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik ben in bezit van een Pro2(zonder A dus)
stabiel als een huis met duron 750@950. draait 24/7 }:O zonder problemen, maar de pro2a heeft inderdaad wel wel wat vaker last van vastlopers, zover ik weet komt dat meestal door een niet echt goed werkende ATA100

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik ben in bezit van een Pro2(zonder A dus)
stabiel als een huis met duron 750@950. draait 24/7 zonder problemen, maar de pro2a heeft inderdaad wel wel wat vaker last van vastlopers, zover ik weet komt dat meestal door een niet echt goed werkende ATA100
Same here, ik heb ook een Pro2 met een Duron 800, solid as a rock. Ik haal met ME zelfs uptimes van enkele dagen. Je gelooft het niet :)

Verwijderd

ik heb ook de pro2 met een tb 900
zeer stabiel, ik ben er zeeeeeer tevreden over :9
Pagina: 1