Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoe stel ik in, net zoals als bij de HTC HD2, dat tijdens het bellen de telefoon automatisch ( dus niet op de powerknop drukken) op toetsenblokkering gaat. Het overkomt bij dagelijks dat ik per ongeluk ophang.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Ik kantel het toestel altijd een beetje zodat hij mijn wang niet raakt. Dat zou ook een optie zijn? Of bedoel je niet dat je mbv het touchscreen ophangt?

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Dat probleem heb ik eigenlijk in mindere mate ook wel, bij mij springt de achtergrondverlichting aan en uit, dat komt waarschijnlijk omdat ik er met mijn wang tegenaan kom. Het is vervelend omdat ik dat scherm in mijn gezichtsveld elke keer aan en uit zie gaan..

Ik hoop ook op een mooie app of oplossing die dit probleem tegengaat. :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Verwijderd

Topicstarter
ik hou hem ook altijd schuin, of ik druk de powerknop in. Dan springt hij wel op toetsenblokkering maar ik heb nog niet gevonden of je kan instellen dat bij elke inkomende of uitgaande oproep de toetsenblokkering automatisch aan gaat.

Verwijderd

smartphones hebben toch een proximity meter, zodat het scherm automotisch uit gaat wanneer je hem bij je oor houd.

Verwijderd

Topicstarter
blijkbaar niet

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Heb inmiddels denk ik wel een app gevonden: Call Caddy

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In Het algemeen beleid kun je lezen dat we eigen initiatief en inzet in een topicstart verwachten. Hier is daar niets van terug te zien. Daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.