RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Ja/Neepablo11392 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:49:
Aankomende week krijg ik de nieuwe xbox 360 slim. Nu wil ik natuurlijk wel mijn save games en dergelijk bewaren en dus overzetten. Kan ik dan door een usb in de xbox 360 te prikken data daarop opslaan en dan later weer terug zetten op mijn nieuwe xbox? Of moet dit perse met een transferkabel...
Om je savegames over te zetten, moet je wel eerst je profiel op je USB stick zetten, anders gaat hij zeuren dat de savegame niet bij het profiel hoort.
Ik heb het inmiddels geprobeerd. Ik heb mijn profiel op de usb gezet en daarna gewoon savegames etc eropgezet. Daarna alles op mijn pc gedropt (voor de zekerheid) nu zie ik hier 3 files. Als ik dan mijn nieuwe xbox heb doe ik de usb erin en dan transfer en dan moet het werken?
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Je moet nu dan wel je profiel en saves op je huidige Xbox laden vanaf je USB stick. Anders moet je alsnog je profiel downloaden op je nieuwe Xbox.pablo11392 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:37:
Ik heb het inmiddels geprobeerd. Ik heb mijn profiel op de usb gezet en daarna gewoon savegames etc eropgezet. Daarna alles op mijn pc gedropt (voor de zekerheid) nu zie ik hier 3 files. Als ik dan mijn nieuwe xbox heb doe ik de usb erin en dan transfer en dan moet het werken?
Gezien het een vraag betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Maar ik kan dan toch wel weer alles van die usb stick op de harde schijf zetten van de nieuwe xbox...Mn online profiel kan ik wel weer uploaden. Het gaat mij dan meer om de save games.
Pagina: 1