Toon posts:

Verzend account kiezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met Microsoft Outlook 2000 en heb de service optie zakelijk of werkgroep gepakt omdat wij hier met meerdere mensen op dezelfde pc werken en iedereen heeft zijn eigen Microsoft Outlook scherm.
Ik zit bij @home op de kabel en heb dus bij de services van Outlook een internet e-mail ingesteld voor @home, maar ik heb ook nog een account bij hotpop die heb ik dus nog als tweede ook ingesteld.
Hoe kan ik er nu voor zorgen als ik een mailtje naar iemand stuur dat hij het altijd via de mailserver van @home verstuurt en niet soms via de hotpop mailserver. En is er eventueel een optie om te zeggen via welk account je hem wilt versturen?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb niet echt ervaring met Outlook 2000, maar in Outlook Express kun je bij het opstellen (of doorsturen) van een bericht een verzendaccount kiezen:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/m.braams/images/outlookexpress.jpg

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dit werkt wel onder Outlook maar niet onder Microsoft Outlook 2000.

Verwijderd

Topicstarter
Hij pakt volgens mij gewoon wat vrij is, de ene keer hotpop en de andere keer @home, nou dit is iets wat ik niet wil, weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hier nou een oplossing voor!!!!
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Je kunt bij accounts de standaard instellen, en eventueel bij een nieuwe e-mail bij opties kiezen via welke account hij verstuurd moet worden. Maar handig is het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik dan die standaard instellen, want ik heb echt overal gekeken en ik kan het nergens vinden?
Pagina: 1