Toon posts:

[wordpress] eigen ontwerp omzetten naar template

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende design in Photoshop gemaakt die ik graag om wil zetten naar een wordpress theme:

*enorm groot plaatje weg*

Wat is de snelste weg om dit te doen? In de eerste instantie zat ik er aan te denken om zelf een template te maken, ik heb redelijke kennis van HTML & CSS, helaas niet van JS & PHP.

Het probleem is ook dat het blog 1 augustus eigenlijk al in de lucht moet zijn, dus er is niet al teveel tijd meer..

Zijn er misschien nog andere snelle en makkelijke manieren om dit ontwerp te realiseren? Misschien dat iemand een template weet die veel op het design van die van mij lijkt zodat de template zelf kan customizen. Ik heb gehoord van zogenaamde "frameworks", kan dit misschien een uitkomst zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 14-07-2010 12:07 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:04:
Het probleem is ook dat het blog 1 augustus eigenlijk al in de lucht moet zijn, dus er is niet al teveel tijd meer..
Dat is, voor ons, totaal niet relevant. Moet je maar op tijd aan je huiswerk/opdracht/klus beginnen ;)
Zijn er misschien nog andere snelle en makkelijke manieren om dit ontwerp te realiseren? Misschien dat iemand een template weet die veel op het design van die van mij lijkt zodat de template zelf kan customizen. Ik heb gehoord van zogenaamde "frameworks", kan dit misschien een uitkomst zijn?
Waar vind ik...?
Wat is de snelste weg om dit te doen? In de eerste instantie zat ik er aan te denken om zelf een template te maken, ik heb redelijke kennis van HTML & CSS, helaas niet van JS & PHP.
Met alle respect, maar in de Devschuur hebben we het over zélf maken/doen; je geeft aan dat dat ook je intentie is maar je zegt meteen dat je het eigenlijk niet kunt. Wat verwacht je dan van ons? Je zult het toch echt zelf moeten doen. Dat doe je door a) je te verdiepen in de materie en met noeste arbeid de klus af te ronden of b) de klus uit te besteden aan iemand die het wél kan of c) de klus te laten varen :P

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 14-07-2010 12:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

De snelste weg? Gewoon beginnen. Verder lees Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid even door. We zien liever een concreet probleem. Vragen naar bestaande templates doen we zeker niet.

edit:
* MueR mept RobIII

[ Voor 8% gewijzigd door MueR op 14-07-2010 12:06 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.