Zoekresultaten exporteren

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24
Beste,

Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit, maar here goes...

Ik zou graag van een website de zoekresultaten willen exporteren. Dit gaat op zich goed, ik heb wat tooltjes gevonden die netjes de gegevens exporteerd, en eventueel sorteerd

Echter het gaat mis als ik meerdere paginas met zoekresultaten krijg. Ik krijg het niet voor elkaar om dan de resultaten van al die paginas in 1 keer te exporteren.

Ik heb bv een zoekopdracht waar 10 paginas met resulaten uit komen. Zou het dan mogenlijk zijn deze alle 10 in 1 keer te exporteren?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 21:08
In de html van de resultatenpagina laten zoeken om een 'volgende' link en die volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:37

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Het gaat om je eigen site? Dan voer je de query toch uit zonder limit? Zo niet, zit je hier inderdaad verkeerd.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24
MueR schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:32:
Het gaat om je eigen site? Dan voer je de query toch uit zonder limit? Zo niet, zit je hier inderdaad verkeerd.
Nee het gaat niet over mijn eigen site, het gaat over willekeurige websites. Ik kom vaker dit probleem tegen, en gaf het meestal op. Maar ik zou het toch graag willen kunnen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:37

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

In dat geval gaat het topic op slot. We geven geen ondersteuning op code van derden, zeker niet op hoe gebruik te maken van tools om sites te scrapen.

Ik wil je nog wel even wijzen op dat vervelende dingetje genaamd copyright. Zomaar sites scrapen is niet toegestaan, daarvoor moet je gewoon netjes toestemming vragen aan de eigenaar. Of je dat netjes vraagt of niet boeit me niet, ik wil het alleen even gezegd hebben.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.