Hallo,
aangezien ik bijna niks meer kan met deze laptop, omdat er zoveel virussen in een keer op zitten.
En dus alleen nog maar in veilige modus kan opstarten en de virussen niet te verwijderen zijn!
Dacht ik, laat ik er een SSD inzetten, allleen is deze laptop dat nog wel waard?
Intel Pentium Dual T3200 @2,0 Ghz
2gb ram (ik had laptop opengemaakt en was van een goed merk) 1333Mhz
Windows vista 32-bit (deze kan ik toch herinstalleren met de OEM-code?)
En een Intel Chipset, die een 3,1 krijgt volgens Windows-prestatie Index.
Er wordt veel op geinternet, dingen in word gemaakt, af en toe wat gedownload, maar dat gaan we vanaf nu zeker op een apparte, usb schijf zetten.
Ook doet een kant van het moederbord het niet, links zitten 2 usb poorten, lan poort en internet kaart(niet nodig).
Dus nu kan ik alleen rechts 1 usb poort gebruiken...
Is het anders verstandig om een anders OS te kiezen? bijvoorbeeld Linux, wat niet zo vabaar is voor virussen?
aangezien ik bijna niks meer kan met deze laptop, omdat er zoveel virussen in een keer op zitten.
En dus alleen nog maar in veilige modus kan opstarten en de virussen niet te verwijderen zijn!
Dacht ik, laat ik er een SSD inzetten, allleen is deze laptop dat nog wel waard?
Intel Pentium Dual T3200 @2,0 Ghz
2gb ram (ik had laptop opengemaakt en was van een goed merk) 1333Mhz
Windows vista 32-bit (deze kan ik toch herinstalleren met de OEM-code?)
En een Intel Chipset, die een 3,1 krijgt volgens Windows-prestatie Index.
Er wordt veel op geinternet, dingen in word gemaakt, af en toe wat gedownload, maar dat gaan we vanaf nu zeker op een apparte, usb schijf zetten.
Ook doet een kant van het moederbord het niet, links zitten 2 usb poorten, lan poort en internet kaart(niet nodig).
Dus nu kan ik alleen rechts 1 usb poort gebruiken...
Is het anders verstandig om een anders OS te kiezen? bijvoorbeeld Linux, wat niet zo vabaar is voor virussen?
Absoluut relatief, relatief absoluut.