Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FTPS] command line tool om bestand te upload.

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 10:54

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik ben bezig met een scriptje dat een file upload naar een FTPS - FTP over implicit TLS/SSL (port 990). Ik doe het met een batch bestandje dat elke 24 uur gestart word. Heb dit eerder gedaan met WsFTP 95 LE, maar dan gewoon naar port 21. Maar nu moet het naar port 990 via TLS/SSL. Dus ben ik gaan zoeken.

Filezilla 3.3.3 > Werkt met SSL maar heeft vanaf versie 3 geen commandline upload functie meer.
lftp > heeft ook ssl support maar geen win32 toepassing (alleen linux)
NcFtp > Commandline tool o.a. voor windows, maar dan weer zonder SSL support

Filezilla 2 kan ik nergens meer vinden. (de vraag is of versie 2 ook SSL aan kan).

Wie weet nog een programma die dat kan?

Het moet draaien op een Windows 2008 Server 32 bit.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:37
lftp for Windows Forum Link Softpedia *laatste versie*

Google is je beste vriend? Er zijn namelijk een behoorlijk groot aantal linux commando's geport voor gebruik in Windows en anders had je ook Cygwin kunnen vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Starke op 14-07-2010 13:56 ]

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 10:54

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Heb ze beiden geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Probleem is dat ik ook nog door een proxy heen moet en omdat het linux programma's zijn is er ook nergens een goed uitleg te vinden. Van die Man pages begrijp ik nooit wat van. :S

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11 00:22
Weet niet of het nog relevant is, maar omdat ik toevallig zelf ook bezig ben op het moment met een scriptje voor een FTPS connectie, ben ik gestuit op CURL: http://curl.haxx.se/
Ook beschikbaar voor Win32 en aan te sturen via o.a. een MS-DOS batchfile.