Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw hier, maar toch lurk ik al enige tijd mee op dit forum.
Na jarenlange ergenissen met Windows Mobile ben ik sinds zaterdag bezit van een HTC Legend.
Ik heb in mijn gmail account ingesteld dat mijn hotmail automatisch opgehaald word in mijn gmail. Deze ontvang ik vervolgens op mijn telefoon.
Het probleem is dat ik sindsdien al mijn mail die ik in afgelopen jaren ontvangen heb op mijn hotmail opnieuw ontvang. Ik heb nu live messenger aanstaan op mijn pc en om de 10 seconden ongeveer ontvang ik wel een nieuwe mail. Ik word hier knettergek van en weet ook niet waardoor dit komt en hoop dat dit stopt aangezien het hier om heel veel mail gaat. Ik heb al iets van 800 nieuwe (ouwe) mail ontvangen sinds 18.30u.

Wie herkent dit probleem en wie weet de oplossing?

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Dit probleem heb ik ook gehad.
Komt omdat je je Hotmail hebt gekoppeld aan je Gmail. Dit deed ik ook, maar weet niet precies wat ik toen deed(ben bang dat ik vervolgens Gmail weer koppelde aan Hotmail) Gewoon mailtjes binnen laten komen(evt. msn uitzetten??) en de nieuwe email verwijderen. Het is vanaf nu i.i.g. niet meer te stoppen

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Ik heb msn maar uitgezet, maar het is knap waardeloos, echt oude e-mails uit 2007 komen weer opnieuw binnen. Maar het gaat dus echt vanzelf over?

Mijn gmail account die om de zoveel minuten de mail van mijn hotmail binnenhaalt neemt de nieuwe "oude" mail niet mee

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 01:10 ]

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 01:08:
Ok. Ik heb msn maar uitgezet, maar het is knap waardeloos, echt oude e-mails uit 2007 komen weer opnieuw binnen. Maar het gaat dus echt vanzelf over?

Mijn gmail account die om de zoveel minuten de mail van mijn hotmail binnenhaalt neemt de nieuwe "oude" mail niet mee
Mijn ervaring is hetzelfde. Weet alleen niet wat ik toen deed dat het zover kwam, maar nadat alle mail opnieuw binnen was kon ik met gerust hart verwijderen en zag ik het niet meer terug. Wacht dus lekker tot morgen en dan is alles wel binnen.