Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2021
Sinds kort heb ik het probleem dat de apostrof niet goed meer werkt. Wil ik hem laten werken moet ik zo'n 10 keer op de toets drukken voor hij functioneert (voorbeeld: eeee''''''ééeeeeeeee''''éeeeeeee''''''éeeéeeeeeee''''''ée).
Ik heb al rondgezocht op internet maar zonder resultaat. Ook heb ik al geprobeerd een ander toetsenbord aan te sluiten maar ook dit zonder resultaat. Het probleem doet zich voor op een laptop met Windows Vista.

Iemand die een oplossing heeft?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 22:51
Denk eerder dat je toetsenbord layout niet meer goed staat. Staat deze nog op VS International ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
THE_FIREFOX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 00:23:
Denk eerder dat je toetsenbord layout niet meer goed staat. Staat deze nog op VS International ?
Jep, dit is mijn huidige indeling:

Afbeeldingslocatie: http://versoweb.net/upload/55590.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Werkt het wel normaal als je een extern toetsenbord aansluit?

Verwijder ook voor de zekerheid de hele taal 'Engels' in je lijstje, je hebt maar één indeling nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
Met een extern toetsenbord werkt het ook niet. Als ik via Alt + Shift Engels selecteer werkt de apostrof zelf wel, maar krijg ik hem niet op de E. Het ligt dus niet aan de toets zelf zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
En als je Engels in zijn geheel verwijdert? Dan komt een apostrof namelijk sowieso eerst 'in de wacht' te staan, dus zodat hij op een é geplaatst kan worden. Maar als een extern toetsenbord hetzelfde euvel heeft is het hoogstwaarschijnlijk iets van software. En als je in het bovenste venstertje alleen NL-US International hebt is er iets anders aan de hand. Heb je een hotkey-programma, of misschien nog erger: een keylogger draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
Ik heb Engels inderdaad verwijderd. Zo zien mijn instellingen er nu uit:

Afbeeldingslocatie: http://versoweb.net/upload/68007.png

Ik heb wel Whatpulse draaien. Deze had ik uitgeschakeld en het probleem bleef zich voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
En als je hem eens ontinstalleert in plaats van uitschakelt? Misschien draait er nog een driver van hem mee ook al staat ie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
Na een Windows Update is het probleem ineens opgelost. Toch bedankt voor de moeite :)
Pagina: 1