Hallo,
Wij gaan verhuizen en hebben hier een mooie HT staan met onderandere
-digitale TV decoder op HDMI en optical audio
-PS3 op HDMI en optical audio
-WII op component
-DVD speler op HDMI en optical audio
-popcorn hour op HDMI en coaxiale audio
Hierbij heb ik een Z5500 staan welke mij persoonlijk wel bevalt.
Nu wil ik bij het opnieuw opstellen van de installatie wel beetje meer duidelijkheid/netheid scheppen.
Nu word er gewerkt met een wirwar van kabels en splitters voor de HDMI en optical.
Ik ben nu al een hele tijd aan het googlen en het forum hier aan het afzoeken op een toestel welke al deze aansluitingen kan centraliseren en terug verdelen, zodoende dat er maar 1 HDMI kabel naar de TV loopt en liefst ook maar 1 optical kabel naar de Z5500. Een soort switch zegmaar. Maar het enigste wat ik vind zijn AV processors met versterker, hetgeen wat ik zoek is dus zoiets maar zonder versterker.
Aangezien we gaan verhuizen is ons budget nu ook even beperkt, dus als het even kan ook geen al te hoge kosten
Hopelijk begrijpen jullie mijn probleem/wens en is er een uitweg
Wij gaan verhuizen en hebben hier een mooie HT staan met onderandere
-digitale TV decoder op HDMI en optical audio
-PS3 op HDMI en optical audio
-WII op component
-DVD speler op HDMI en optical audio
-popcorn hour op HDMI en coaxiale audio
Hierbij heb ik een Z5500 staan welke mij persoonlijk wel bevalt.
Nu wil ik bij het opnieuw opstellen van de installatie wel beetje meer duidelijkheid/netheid scheppen.
Nu word er gewerkt met een wirwar van kabels en splitters voor de HDMI en optical.
Ik ben nu al een hele tijd aan het googlen en het forum hier aan het afzoeken op een toestel welke al deze aansluitingen kan centraliseren en terug verdelen, zodoende dat er maar 1 HDMI kabel naar de TV loopt en liefst ook maar 1 optical kabel naar de Z5500. Een soort switch zegmaar. Maar het enigste wat ik vind zijn AV processors met versterker, hetgeen wat ik zoek is dus zoiets maar zonder versterker.
Aangezien we gaan verhuizen is ons budget nu ook even beperkt, dus als het even kan ook geen al te hoge kosten
Hopelijk begrijpen jullie mijn probleem/wens en is er een uitweg