Ik werk met Outlook 2007. Nu heb ik via flogs.com een agenda met allerlei events gedownload. Deze wordt in Outlook als aparte agenda weergegeven en synchroniseert niet met mijn mobiele telefoon. De 'standaard' Outlook agenda wel. Enig idee hoe ik de internetagenda samengevoegd krijg met de standaard agenda?
Exporteer agenda2 naar PST-file
Importeer PST file in agenda1
Of je zoekt alle events op, en knipt(kopieert) deze ineens van agenda2 naar agenda1
(dit is een Outlook2003-methode, ik weet niet of er in Outlook2007 de mogelijkheid nog bestaat om in de mappenlijst op agendaniveau 'zoekcriteria' even de complete agenda te doorzoeken)
Importeer PST file in agenda1
Of je zoekt alle events op, en knipt(kopieert) deze ineens van agenda2 naar agenda1
(dit is een Outlook2003-methode, ik weet niet of er in Outlook2007 de mogelijkheid nog bestaat om in de mappenlijst op agendaniveau 'zoekcriteria' even de complete agenda te doorzoeken)
Houdoe
een agenda zal zich natuurlijk niet automatisch opeens uit het niets gaan synchroniseren met je telefoon. Daar zal je toch het een en ander voor in moeten stellen. Op je telefoon dus.
Samenvoegen is een idee, maar dat lijkt me niet ideaal. Je wilt verschillende agenda's nou eenmaal gescheiden van elkaar houden.
Samenvoegen is een idee, maar dat lijkt me niet ideaal. Je wilt verschillende agenda's nou eenmaal gescheiden van elkaar houden.
[ Voor 31% gewijzigd door job op 14-07-2010 09:50 ]
De internetagenda krijgt regelmatig vanuit de website een update met nieuwe events. Ik zou deze events graag in mijn 'standaard' Outlook 2007 agenda willen hebben (en dus alles in 1 keer gesynchroniseerd).