Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HAFTX
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09-06 01:16
Hoi, ik wou vandaag wat fotos maken en na 1 foto waren de batterijen al leeg ik dacht oke wist niet hoelang ze der in zaten dus ja. Nieuw pakje batterijen open (philips longlife) en weer na 1 foto leeg;s.

De camera is een olympus fe-100

Hij geeft eerst aan dat hij vol is en daarna dat hij leeg is?

weet iemand hoe dit komt ik had dit eerst nooit.

mvg norbert

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/1674671.png[/img]

• Wouter87
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 30-05 14:09
probeer eens de contact puntjes in je batterij vak schoon te maken, met iets van spiritus/wasbenzine en een wattenstaafje..

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2014

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Philips longlife is een compleet verkeerde batterij voor een fotocamera. Je hebt de sterkste batterijen nodig die je kunt krijgen!

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:53
In digitale camera's stop je uiteraard geen alkaline batterijen, maar oplaadbare nimh batterijen.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Internet

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True